Ikkatrs no mums dodas uz savu iecienīto veikalu, retāk vai biežāk, tas atkarīgs no katra individuāli, jo īpaši Covid-19 laikā. Klienti pārsvarā redz tirdzniecības zāli, kasu zonu un atsevišķos veikalos iespēja nedaudz ielūkoties arī konditoru rosībā, cepot svaigas maizītes turpat uz vietas. Katrā veikalā ir durvis, kur rakstīts "Ieeja tikai personālam" un, lai apmierinātu klientu ziņkāri, kas tur notiek, "Maxima" sniedz iespēju ielūkoties veikala ikdienā, lai parūpētos pa pilniem veikalu plauktiem un nodrošinātu patīkamu iepirkšanās pieredzi.
Ik dienu veikali savus pircējus sagaida ar pilniem preču plauktiem, taču, pirms tās nonāk klientu iepirkumu grozos, to piegāde un rūpīga uzglabāšana notiek veikala palīgtelpās - sākumā tšs tiek piegādātas no "Maxima" loģistikas centra uz rampu un pēc tam jau tiek sadalīta dažādās uzglabāšanas vietās - aukstuma kamerās, kas aprīkotas ar īpašu temperatūras režīmu, fasētavā, kur produkti tiek sadalīti ērtos iepakojumus, kā arī citās telpās. Liela daļa produkcijas, kā piemēram, plašs kūku sortiments, svaigas un siltas smalkmaizītes, daudzveidīgs salātu piedāvājums, gaļas marinējumi un pat desas atsevišķos veikalos tiek gatavoti turpat uz vietas veikalā - konditorejas, kulinārijas un gaļas izstrādājumu ražotnēs.
Mūsdienīgas konvekciju plītis, ātrās dzesēšanas aukstuma kameras, daudzfunkcionāli mikseri, jaunākās paaudzes cepeškrāsnis, modernās gaļas mašīnas un iekārtas desu gatavošanai ir tikai daļa no tehnoloģiju risinājumiem, kuri ieviestas gan izejvielu uzglabāšanas telpās, gan gatavošanas zonās, lai atvieglotu darba ikdienu veikalu ražošanas fabriku darbiniekiem "Maxima" veikalos.
Preču konteineri veikala telpās tiek izvietoti pēc lean principa augstākai efektivitātei - pilnie konteineri tiek novietoti atbilstoši katrai preču kategorijas vietai, kas ir zonētas ar īpašiem grīdu apzīmējumiem, tukšie - atsevišķi, lai atbraucot piegādes transportam, tos būtu iespēja operatīvi no veikala telpām paņemt, atbrīvojot vietu pilnajiem.
Daļa preču pirms izvietošanas tirdzniecības zālē tiek sapakotas fasētavas telpā, savukārt, pateicoties rūpīgam roku darbam, mārketinga kabinetā tiek sagrieztas cenu zīmes, sagatavoti bukleti, veikala atlaižu un īpašo piedāvājumu avīzes, kas pēc tam tiek izvietoti tirdzniecības zonā.
Arī tirdzniecības zālē preces tiek izvietotas atbilstoši katrai preču kategorijai, piemēram, piena produktu zona, gaļas produktu un izstrādājumu zona, dzērienu zona, sadzīves preču zona, kur par preču pieejamību, cenošanu un plauktu papildināšanu savukārt, rūpējas savs menedžeris.