Pētījums: noskaidrotas TOP 3 jaunās iemaņas, kuras turpināsim praktizēt arī pēc krīzes

© Pixabay

Mobilo sakaru operatora “Tele2” #paliecmājās iedzīvotāju pieredzes pētījums atklāj, ka 70% iedzīvotāju koronavīrusa izraisītās krīzes laikā ir ko jaunu iemācījušies un gatavi jauniegūtās prasmes un zināšanas pielietot arī pēc krīzes. TOP3 lietas un iemaņas, kuras cilvēki turpinās praktizēt arī pēc krīzes, ir – aktīvāk izmantos mobilās tehnoloģijas (25%), biežāk iegādāsies preces internetā (21%) un atteiksies no luksus lietām (20%).

Kā noskaidrots pētījumā, krīzes laikā iegūtās zināšanas, kas noderēs arī nākotnē, visvairāk novērtē vadītāji (92%) un seniori (86%).

Seniori daudz biežāk nekā citas sabiedrības grupas norāda uz to, ka nākotnē aktīvāk izmantos mobilās tehnoloģijas, daudz biežāk sazvanīsies ar radiniekiem, izmantojot video zvanu, kā arī meklēs izklaides iespējas internetā. Jaunieši un vidējā paaudze ir tā, kas savukārt daudz izteiktāk nekā citas sabiedrības grupas turpinās sportot mājās, kā arī izmantos tiešsaistes kursu iespējas.

“Cilvēku paradumi mainās ļoti lēni, bet mēs no savas darbības jomas redzam, ka šī krīze šo tempu ir palielinājusi. Mobilā interneta patēriņa straujais pieaugums apliecina to, ko parāda arī pētījums - iedzīvotāji ir apguvuši daudzas ar tehnoloģijām saistītas prasmes. Man gribētos cerēt, ka mēs no šīs krīzes kā labās lietas paņemsim līdzi ne tikai praktiskās iemaņas, kas ļāva mums strādāt un mācīties attālināti, bet arī liks mums pārvērtēt cilvēcīgās lietas. Ne velti mūsu pētījuma dati rāda, ka pirmā lieta, ko vismaz 60% cilvēku darīs pēc krīzes ierobežojumu beigām, ir satiks ģimenes locekļus un draugus,” saka “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Lai noskaidrotu, kā ārkārtējā situācijā Latvijā mainījušās iedzīvotāju prasmes, mobilo sakaru operators “Tele2” veica #paliecmājās iedzīvotāju pieredzes pētījumu sadarbībā ar “Norstat” šī gada maija sākumā, un tajā piedalījās 1011 respondenti.

Publicitātes foto

Svarīgākais