Oktobrī Baltijas biznesa tehnoloģiju izstādes un konferences "Riga Comm" laikā norisināsies influenceru mārketinga samits "Kas diktē spēles noteikumus?", informēja "Riga Comm" rīkotāji.
Konferences rīkotāji atzīmēja, ka "Riga Comm" influenceru mārketinga samits būs par nozares īpatnībām, digitālajiem kanāliem, nodokļiem un godīgu komercpraksi, analīzes rīkiem, līdzšinējo pieredzi un turpmāku sekmīgu sadarbību.
Pasākumā tiks gaidīti gan dažāda mēroga un interešu esošie un topošie sociālo tīklu influenceri, satura veidotāji, gan arī zīmolu vadītāji, mārketinga un komunikācijas aģentūras.
Plānots, ka samitā varēs uzzināt par sadarbības juridiskajiem aspektiem un Patērētāju tiesību aizsardzības centra prasībām, katra sociālā tīkla un tā auditorijas specifiku un iesaistīties diskusijās par labo praksi un ētikas apsvērumiem. Tāpat pasākuma dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunāko informāciju par situāciju nozarē Latvijā un darba specifiku Lietuvā un Igaunijā.
Influenceru samits notiks 15.oktobrī "Riga Comm" konferences laikā Ķīpsalā, Ķīpsalas ielā 8, Rīgā.
"Riga Comm" influenceru mārketinga samits ir vienreizējs pasākums, ko rīko starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība "BT 1" sadarbībā ar komunikācijas aģentūru "A.W.Olsen & Partners".