"Rimi Latvia" e-veikalā pasūtītos pirkumus turpmāk būs iespējams saņemt visu diennakti

© Dmitrijs Suļžics/F64

Mazumtirgotāja "Rimi Latvia" e-veikalā pasūtītos pirkumus "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" būs iespējams saņemt 24 stundas diennaktī, informēja "Rimi Latvia" sabiedrisko attiecību vadītāja Regīna Ikala.

Viņa norādīja, ka savus pirkumus visu diennakti "Rimi Ozols" varēs saņemt "Rimi Drive", kurā pircēji var ierasties ar savu auto un saņemt e-veikalā veikto pasūtījumu tieši automašīnā. Savukārt "Rimi Spice" pirkumus visu diennakti varēs saņemt pie "Rimi Spice" Informācijas centra, kur, ievadot speciālā terminālī pasūtījuma PIN kodu, "Rimi" darbinieks izsniegs sakomplektēto pirkumu grozu.

"Rimi Latvia" valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais sacīja, ka mazumtirgotājs strādā pie arvien jauniem risinājumiem, lai nodrošinātu ērtu iepirkšanos un ātru pirkumu saņemšanu kā veikalos, tā "Rimi" e-veikalā. "Aicinām ikvienu šajā laikā būt atbildīgiem pret sevi un citiem - ne vien ievērot drošības un piesardzības noteikumus veikalos, bet arī plānot savus pirkumus, gatavot iepirkumu sarakstus, uz veikalu doties tikai nepieciešamības gadījumā," viņš uzsvēra.

Turlais piebilda, lai nodrošinātu ātrāku pirkumu saņemšanu "Rimi" e-veikalā, sākts darbs nakts maiņās. Tāpat mazumtirgotājs sācis testēt "Rimi" vēsturē pirmo nakts pasūtījuma saņemšanas projektu. Plānots, ka tuvākajā laikā e-veikalā veikto pirkumu komplektēšana un saņemšana tiks uzsākta vēl vairākos veikalos. "Turpinām darboties arī daudzos citos virzienos, lai audzētu kapacitāti un nodrošinātu kvalitatīvu pasūtījumu uzglabāšanu, izsniegšanu un piegādi," viņš stāstīja.

Pēc viņa sacītā, patlaban pirkumu saņemšana "Rimi Ozols" un "Rimi Spice" visu diennakti darbojas testa režīmā, to pilnveidojot un padarot maksimāli ērtu pircējiem. Kopumā "Rimi" e-veikala darbības nodrošināšanā strādā gandrīz 90 cilvēku liela komanda.

"Rimi Latvia" e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks atzīmēja, ka pēdējo trīs nedēļu laikā "Rimi" e-veikala apmeklētāju skaits palielinājies aptuveni divas reizes. Līdzās tam par aptuveni 30% pieaudzis arī vidējais pirkumu grozs. "Pircēji arvien vairāk izmanto iepirkšanās iespējas tiešsaistē, iegādājoties ne vien pārtikas produktus, bet arī dažādas sadzīves preces. Pēdējo nedēļu laikā "Rimi" e-veikalā pircēji visbiežāk iegādājušies dažādus graudaugu produktus, augļus un dārzeņus, piena produktus, gaļu un gaļas izstrādājumus," viņš stāstīja.

Kirstuks piebilda, ka augsts pieprasījums vērojams arī pēc dažādām mājsaimniecības precēm un precēm ar ilgu uzglabāšanas termiņu. "Redzam, ka liela daļa pircēju savos virtuālajos iepirkumu grozos liek arī grāmatas un spēles," viņš atzīmēja.

LETA jau ziņoja, ka "Rimi Latvia" 2018.gadā strādāja ar 893,692 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 2,7% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 10,9% un bija 45,305 miljoni eiro.

Kompānija "Rimi Latvia" reģistrēta 1992.gada janvārī, un tās pamatkapitāls ir pieci miljoni eiro. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Zviedrijā reģistrētais uzņēmums "Rimi Baltic".

Svarīgākais