Brīdina un aicina iedzīvotājus pievērst uzmanību iespējamiem viltus zvaniem

 
©Publicitātes foto

Gjensidige Latvija ir saņēmusi informāciju par iespējamiem viltus telefona zvaniem Gjensidige Latvija vārdā, kuros klients tiek lūgts izpaust savus personas datus.

Gjensidige Latvija vērš uzmanību, ka tā neveic zvanus no tālruņa numura 6711 2222 (tas darbojas tikai ienākošajiem zvaniem) un, zvanot saviem klientiem, tā nelūdz bez pamatota iemesla sniegt personīgu informāciju. Gadījumā, ja tiek saņemts šāda veida zvans, lūdzam ievērot piesardzību un nedalīties ar savu informāciju, kā arī ziņot par to Gjensidige Latvija.

Šī ir pirmā reize, kad Gjensidige Latvija saņem informāciju par iespējamiem viltus zvaniem. Šobrīd zvanus saņēmis tikai viens klients un turpmāki viltus zvanu riski ir novērsti.

Aicinām klientus vērst uzmanību tam, ka Gjensidige Latvija nelūdz klientiem sniegt personīgu informāciju pa telefonu, it sevišķi, ja šī informācija jau ir Gjensidige Latvija rīcībā vai tā nav nepieciešama konkrēta pakalpojuma sniegšanai. Aicinām klientus pret šāda veida zvaniem vienmēr izturēties ar piesardzību. Ja klients nav drošs par zvanītāju, ieteicams sarunu pārtraukt un pašam piezvanīt uz Gjensidige Latvija klientu apkalpošanas tālruni vai savam klientu apkalpošanas speciālistam.