VID uz mēnesi pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē

© Mārtiņš Zilgalvis/F64 Photo Agency

Valsts ieņēmumu dienests (VID) uz mēnesi - no rītdienas, 13.marta, līdz 14.aprīlim - visā Latvijā pārtrauc klientu apkalpošanu klātienē un atceļ visus ieplānotos publiskos pasākumus, ņemot vērā valstī izsludināto ārkārtējo situāciju Covid-19 vīrusa dēļ.

Tas nozīmē, ka no rītdienas VID nesniegs klātienes pakalpojumus ne VID klientu apkalpošanas centros, ne vienotajos valsts un pašvaldības klientu apkalpošanas centros.

Iedzīvotāji visus VID pakalpojumus var saņemt elektroniski, VID Elektroniskajā deklarēšanas sistēmā, kā arī zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai arī uzdodot savu jautājumu rakstiski VID EDS sadaļā “Sarakste ar VID”.

Tāpat norādītajā laika periodā nenotiks iepriekš plānotie VID bezmaksas semināri, dažāda veida plašākā lokā plānotās sanāksmes un tikšanās un citas publiskās aktivitātes.

VID jau iepriekš pateicas iedzīvotājiem par izpratni un aicinām sekot līdzi aktuālajai informācijai par valstī izsludināto ārkārtējo situāciju un noteiktajiem piesardzības pasākumiem. Savukārt par aktuālo informāciju par VID pakalpojumu pieejamību dienests informēs VID tīmekļvietnē "www.vid.gov.lv un sociālajās platformās.

Latvijā

Biedrība "Tavi draugi" jau trešo gadu uzsāk labdarības akciju "Ziemassvētku ekspresis Latvija – Ukraina", aicinot Latvijas iedzīvotājus līdz decembra nogalei kļūt par rūķiem un sagādāt Ziemassvētku dāvanas bērniem Ukrainā. Šogad ir saņemtas 236 vēstules Ziemassvētku vecītim no bērniem Hmeļnickas krīzes centrā un Novabikovkas vidusskolā.