Līdz pat 250 "airBaltic" darbiniekiem var nākties doties bezalgas atvaļinājumā

© Oksana Džadana/F64 Photo Agency

Latvijas lidsabiedrība airBaltic nākamajos trīs mēnešos turpinās samazināt tās sēdvietu kapacitāti, ņemot vērā pašreizējo koronavīrusa krīzi pasaulē un nepārtrauktās izmaiņas uzņēmuma maršruta tīklā.

Saistībā ar papildu atceltajiem lidojumiem, strādājošo skaits, galvenokārt lidmašīnu apkalpojošais personāls, uz laiku tiks samazināts par līdz pat 250 cilvēkiem. Lidsabiedrība centīsies rast brīvprātīgus risinājumus, pārbaudes laika saīsināšanu, piedāvās bezalgas atvaļinājumus vai arī īstenos darba uzteikšanu. airBaltic darbinieki par šiem plāniem šodien tika informēti darbinieku ārkārtas sanāksmē.

airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss) norāda: "Šis ir smags, taču nepieciešams lēmums. Pirmajos divos mēnešos airBaltic bija ļoti pozitīvs gada sākums, taču tagad mūs apdraud ārkārtēji apstākļi. Šobrīd esam spiesti šādi rīkoties, lai spētu pieņemt cilvēkus atpakaļ darbā un atgriezties uz mūsu izaugsmes ceļa, kad situācija uzlabosies. Mēs šo grūto periodu pārcietīsim kopā un saglabāsim ciešu dialogu ar mūsu darbiniekiem."

"Diemžēl šobrīd nav iespēju turpināt kā ierasts - nepieciešams atcelt lidojumus, samazināt lidmašīnu izmantošanu, kā arī mēs redzam strauju un negaidītu pieprasījuma kritumu lidojumu rezervācijām. Taču mēs esam droši, ka situācija atgriezīsies ierastajā režīmā. Mēs patiesi ceram uz mūsu kolēģu un Latvijas sabiedrības sapratni šajā grūtajā laikā," piebilst Martins Gauss.

Uz šo brīdi, 11. martu, koronavīrusa dēļ airBaltic ir atcēlusi kopumā 580 lidojumus laika posmā no 23. marta līdz 31. maijam. Veselības un drošības apsvērumu dēļ, kā arī atbildīgo iestāžu darbības ietekmē, līdz aprīļa beigām atcelti visi reisi uz Milānu un Veronu, savukārt līdz maija beigām - Romu un Telavivu.

Latvijā

Neraugoties uz to, ka Ķīnas tirzniecības gigants – “Temu” ir iemantojis sliktu slavu, pilnīgi pretējās domās ir praktiskā mājsaimniece Iveta, kura bieži iepērkas lēto cenu interneta veikalā, taču pēdējā laikā nācies vilties! Turklāt, pretenzijas, nevis pret pašu preci, bet tās piegādātāju, ziņo "Bez Tabu".

Svarīgākais