Komentāri / Rīgas Centrālajā dzelzceļa stacijā tomēr būs četri "Rail Baltica" sliežu ceļi
 

19 komentāri

ZZaķitis
Kāpec tik maz ?
14.februāris, 10:17 Atbildēt
JJoske
Tādi projekti principā iespējami totalitārā valstī,kur publika un veselais saprāts netiek ņemti vērā.Kāds var izstāstīt skaitļos, kā dzīvos šis projekts? 20 k izbrauc no valsts gadā, pasažieru pārvadājumi jau sen nerentabli, ostas mirst ārpolitikas feileru dēļ, Rayanair par 10 eu lido uz Berlīni, bet Eirolines ar busu par 5 eiro aizvizina uz Viļņu. No kuras planētas ieradīsies Rail Baltic un kā bariņš vēl neemigrējošo uzturēs nerentablu projektu? No kā un kā vārdā? Teritoriju atsavinātāji uzvārīsies, otkati nāks ierēdņiem...Bet mēs?
14.februāris, 10:32 Atbildēt
mmans biezs vārds
Pēc otkata kaut ūdens plūdi! Esošais dzelzceļš iet pa burbuli; neesot nedz naudas tā uzturēšanai, nedz pārvadājumu perspektīvas, bet te murgo par četriem jauniem sliežu ceļiem. Nez vai brīdī, kad pienāks jaunie elektrovilcieni (varbūt nemaz nepienāks?), vēl būs palikušas "vecā platuma" sliedes un vadi? Izskatās, ka tie pa kluso nolemti prihvatizācijai ...
14.februāris, 10:44 Atbildēt
NNāves ceļš
Rail baltik ir domats masveida islamistu un pērtiķu parvietosanai uz no latvanuem atbrīvotam teritirijām , latvijas islamizēsanai , ieprieks saimnieki uzspiedīs latvijas nodevejiem pienemt likumus lai ievestajam salašņām nodrosinati kaimigu parazitesanu tāda paša limeni kā vacija lai šie dzivnieki nebegtu prom , un variet nešaubities ne mirkli ka latvijas nodeveji tadu likumu nepieņems , nepriecājaties ,bezmaksas siers ir tikai peļu slazdā un eiropa par skaistām ačēm milihardus negrudis ,eiropai šis latvihas naves ceļs ir domāts lai pa to vestu eiropas atkritumus ...
14.februāris, 10:46 Atbildēt
ppurvaputns
tieši tā arī būs !Atvedīs pērtiķus un iedos līdzi ēdienu un naudu varturiem, lai tiem priecīgāk. Izvarojamās baibas nēģeri te sameklēs uz vietas paši.
14.februāris, 10:48 Atbildēt
ppurvaputns
Izmirāta varturi par naudu izdarīs jebko! pat par salīdzinoši nelielu naudu.
14.februāris, 10:49 Atbildēt
ppurvaputns
A jūs izmirsiet tie, kuri laicīgi nošejienes neevakuēsies....
14.februāris, 10:51 Atbildēt
ppurvaputns
Urrā! pa 1 vedīs nēģerus, pa atlikušajiem 3 Ābramsus ar kodolraķetēm?
14.februāris, 10:46 Atbildēt
nnevajag
Rail Baltic-kaitn kaitniecība valstij
14.februāris, 10:46 Atbildēt
RReplika
Jā, krievijai seko viens sitiens pēc otra:
- gāzes politikas izgāšanās, kā dēļ krita valdība,
- neveiksmīgā kara politika Sīrijā, kā dēļ netika klāt Sīrijas naftai,
- Baltkrievijas izstāšanās, kā dēļ steidzami jāpārraksta konstitūcija
- un arī nekrievu sliežu platuma dzelzceļu izbūve Baltijas valstīs.
Te skaļā balsī jābļauj ne tikai puķinam, bet arī visiem viņa komentētājiem.
14.februāris, 10:53 Atbildēt
ssitiens to replika
Padomā labāk par sevi - ka tik vecumdienas nav jāpavada kādā Briseles trešās šķiras bordelī ...
14.februāris, 11:08 Atbildēt
AAntons
Krievijaj jau nu visvairāk uztrauc kartējais baltijas sapņu proekts.Te būs karteja es naudas izzagšana un zemes atsevināšana par labu oligarhiem.
14.februāris, 23:03 Atbildēt
aaha
kur viņi dabūs tik daudz vilcienu?
14.februāris, 10:54 Atbildēt
PPēvē
Izskatās, ka ritošais sastāvs tajos 5,8 mrd neietilpst. Un mums ir laba pieredze vilcienu iepirkumos daudzu gadu garumā.
14.februāris, 11:47 Atbildēt
jjuris
tuksa muldesana , nekas netiks uzcelts ...tikai sukne naudu
14.februāris, 11:10 Atbildēt
EEs Te
Ja vispār kaut ko uzbūvēs. :)
14.februāris, 11:35 Atbildēt
LLDz
Cipari lieli. Būs jauni bentliji Rīgas centra ielās. Jautrība sāksies, kad ES, piemēram, sakarā ar Brexit samazinās līdzfinansējumu līdz 50%. Un tie 240 km/h 2030.gadā būs fufelis. Tikai taisnajos posmos. Un tikai līdz Polijai. Jo tur nekas netiks modernizēts. Ķīnā jau tagad ir 500 km/h.
14.februāris, 11:45 Atbildēt
SSanta
Papildus vēl 2 sliežu ceļi ?!Tas cik papildus metri?! Paredzēti aborigēnu vilcieniem.Viss pa smuko !Tikai viens ,bet …...Kā tas aborigēnu vilciens iebrauks Rīgas stacijā ,ja tur būs ES standarta sliedes ,bet visi citi sliežu ceļi nestandarts?! Tad visā valstī vecie nestandarta sliežu ceļi jāplēš nost un jāliek ES standarts!!? Ja Rīgas stacija būs ES standarts ,bet ārpus stacijas vecās nestandarta sliedes . Kā ,tad tie vilcieni varēs iebraukt stacijā?! Un ,ja nopirks jaunus pasažieru vilcienus ,tad kādam standartam paredzētus??!! Un mūsu valdībai ir nauda nomainīt visa valstī sliedes?! Un kamēr mainīs sliedes . Ar kādu sabiedrisko transportu cilvēki varēs nokļūt darbā , mācību iestādēs ?! Tad tos vilcienus speciāli nepērk ,lai varētu noplēst visā valstī sliedes !?Noplēst ta noplēsīs ,bet par kādu naudu un pa kuru laiku liks vietā? Tad šajā laika intervālā iztiks valsts bez pasažieru pārvadājumiem ? Ar mašīnām arī bija problēmas . Tās nedrīkstēs būt vecākas par 3 gadiem .Autobusi kuri paralēli dzelzceļam taču arī paredzēti likvidācijai . Rožaina nākotne.!
14.februāris, 14:06 Atbildēt
ppamatojums
Kāds ir pamatojums stacijas būvei Maskačkā nevis Rīgas satiksmes mağistrāļu krustpunktā?
14.februāris, 22:34 Atbildēt