Paiders: sabiedrisko attiecību firmas tiek algotas nievājošu interneta komentāru rakstīšanai

Vairākas sabiedrisko attiecību firmas tiekot algotas, lai internetā "apliktu" otra klientus - šādu viedokli vakar LNT diskusiju raidījumā "Latvija, mēs tevi dzirdam" pauda Latvijas Žurnālistu savienības priekšsēdētājs Juris Paiders.

Paiders raidījumā atklāja, ka viņam esot viens attāls paziņa, kurš strādā sabiedrisko attiecību aģentūrā. Paziņa katru dienu ar vismaz 30 segvārdiem apgāna tos, kurus ir „pasūtījusi” attiecīgā firma. Vienā dienā viņš ar samazgu spaiņiem aplejot, piemēram, Tautas partiju, nākamajā – jau „Jauno laiku”. Viss atkarīgs no klienta vēlmēm.

Paiders izteica domu, ka interneta vidē trīs četras aģentūras savā starpā saduras un apliek otras klientus, ziņo portāls Kasjauns.lv.

Latvijā

Sabiedrisko mediju ombuds Edmunds Apsalons nekonstatē sabiedrisko mediju redakcionālo vadlīniju pārkāpumus "Lsm.lv" rakstā ""Krieveļi" un "latišņa" sociālajos tīklos. Kāpēc par naida izraisīšanu nesoda?", liecina Sabiedrisko elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (SEPLP) mājaslapā publicētais atzinums.

Svarīgākais