Valdis Šteins: Pār Latviju nolaižas nāves plīvurs – "Gerharda – Pūces reforma"

 
Mums vajag mainīt vēlēšanu kārtību. Valdis Šteins: «Mums nevis novadus vajag apvienot, bet izmainīt vēlēšanu kārtību novados un tā saucamo funkciju sarakstu, pārtraukt novadu un pilsētu aplaupīšanu, sodīšanas politiku, simtkārtīgi samazināt birokrātisko aparātu.» ©no arhīva

Ģeogrāfs un politiķis, viens no Latvijas Tautas frontes aizsācējiem un LTF sākotnējo dokumentu autoriem, LR Augstākās Padomes deputāts, LR AP Administratīvi teritoriālā iedalījuma reformas komisijas priekšsēdētājs, ģeogrāfijas doktors, docents Valdis Šteins intervijā Neatkarīgajai uzskata, ka «Latvija tiek pārvērsta par eksperimentālo lauku globālistu pasaules mēroga nelietībām». Neviens neliedz jums viņam iebilst. Valdis Šteins izsakās viņam raksturīgā tēlainā veidā, ko daži varbūt dēvēs par dīvainu un pārspīlētu, taču – atmetiet epitetus un iedziļinieties.

- Gribu, lai tu man lakoniski, taču sistēmiski raksturo laiku, kurā tagad dzīvojam.

- Dzīvojam trauksmainā laikā, kuru mums atnesa ne jau «klimata sasilšana» (kas faktiski ir viltus ziņa), bet gan tas, ka fantastiskā ātrumā tiek realizēti vairāki pasaules jaunās kārtības (PJK) projekti. Latvija tiek pārvērsta par eksperimentālo lauku globālistu nelietībām. Pie mūsu ārdurvīm klauvē globalizatoru PJK sētnieki ar jauno slotu, kuru nosaukuši par jauno administratīvi teritoriālo reformu, tautā sauktu par «Gerharda - Pūces prettautisko reformu». Kad mūžīgais politiskais ministrs K. Gerhards pirmo reizi prezentēja Latvijas sagraizījumu 36 fiskālos nodokļu ievākšanas apcirkņos, man tie kā profesionālim likās tik aprobežoti un antihumāni, «slima suņa murgi», kurus neviens neņems galvā.

Shēma paredzēja subjektīvi voluntāru rajonu veidošanu cinisma un nihilisma mērcē. Sākotnēji šī tizlā rajonu shēma bija pat slepena, bet kāds to bija nočiepis, un tā nāca atklātībā. Šobrīd vēl aizvien neviens nespēj to pamatot. Bet pats galvenais - neviens arī no stupokrātiskās shēmas caursitējiem nav sapratis - kas ir pašvaldība?!

- Tu pats esi sapratis?

- Pašvaldība ir tautvaldība, nevis administratīvā pārvaldība. Apskatīsim tā saucamās reformas galvenos aspektus.

Pirmais aspekts - Latvijas pārvaldes administrācija tēlo vai arī nesaprot to, ka tās administratīvā vietvara būtībā ir patvaldība - pretpols patiesai pašvaldībai. Latvijā tiek veidoti jauni administratīvi rajoni. Lai aptumšotu un maldinātu tautu, viņi jaunos rajonus orveliski sauks par «jaunajiem novadiem», kaut gan tiem ar patiesiem novadiem kā objektīvi eksistējošām kultūrvēsturiskām ģeogrāfiskām teritoriālām vienībām nav nekāda sakara.

Otrais aspekts - iepuvušais urbanizācijas projekts. Masu dezinformācijas līdzekļos jau laikus sāka «sist cauri» veco, atkritumos iesmirdušo «Pilsētu projektu» no 19. gs. beigām. Dažādos valsts TV raidījumos sāka propagandēt pārcelšanos uz pilsētām un cilvēku vadāšanu uz darbavietām (darba nometnēm) pilsētās.

Trešais aspekts - novadu apvienošana radīs vienkārši lielas administratīvās teritorijas un jaunu ierēdņu baru. Ne jau pašu valdīšana, bet administrēšana būs vēl ciešāka, varmācīgāka, totalitārāka un centralizētāka. Tā dos iespējas ciešāk kontrolēt, vajāt un sodīt jauno rajonu iedzīvotājus.

Ceturtais aspekts - politiskās varas centralizācija. Totalitārā režīmā, protams, nav iedomājama dzīve bez politiskās virsvadības, proti - bez 39 partiju centru izveidošanas. Neaizmirsīsim, ka Vienotības politbrigādes fabiānsociālistu internacionālais bloks cer revanšēties un sagrābt ilgtspējīgu varu. Viņi jūtas stipri, uzspļauj tautai un pat pašu pieņemtiem likumiem, jo viņiem ir koloniālās metropoles pilnīgs atbalsts. Briselē, Vašingtonā un Ņujorkā viņi saņem enerģētisko lādiņu, instrukcijas un virtuālo naudu. Kāpēc?! Tāpēc, ka viņu uzdevums ir īstenot dzīvē pasaules pārvaldnieku direktīvas un regulas. Lai nostiprinātu savu varu Latvijā, ASV pilsoņa vadītais politiskais kartelis no budžeta piešķīra sev nodokļu maksātāju naudu, jo ar to viņiem vajadzēs ierīkot 39 dzeguzes ligzdas jaunajos administratīvajos rajonos, stiprināt tautas garīgās apmaušanas propagandas centrus un jauno rajonu organizētos politiskos grupējumus (OPG).

Piektais aspekts ir vietējie OPG ar «ķeizariņu» virsotnē. Doto problēmu fabiānsociālisti (reformsociālisti) nerisina, bet pretēji - pastiprina. Cilvēkiem jau līdz kaklam ir piegriezušies šie vietējie «ķeizari», kuri vada vietējos OPG, bet šī reforma viņiem dos vēl lielāku spēku, varu un naudu. Viņi ar savu galmu (OPG) kļūs par kronētiem reģionāliem satrapiem.

Sestais aspekts - 39 darba koncentrācijas nometņu telpiskajos centros līdzās koalīcijas komiteju piecstāvu ēkām sliesies vēl augstākas cietokšņveidīgas būves - «Jaunās čekas» (VID) necauršaujamie korpusi, bet ainavu papildinās rajonu patvaldību pilis un policijas iecirkņi ar «apkāju» un «aproču» 5G vadības pulti. Centrālajā daļā ar savām ambrazūrām būs korpusi citiem paramilitāriem dienestiem un soģiem. Visdižākie būs 39 rajonu cietumi. Tie izaugs kā mušmires pēc lietus. Cietumi būs «bezmaksas» darbaspēka darbavietas.

Septītais aspekts - varbūt pats galvenais. Reforma neparedz esošā novada finansējuma struktūras maiņu. Šobrīd OPG, tā «funkcijas» un otkatus finansē no naudas, kura iegūta, likumīgi apzogot iedzīvotājus ar nodokļiem (neleģitīmi iekasējot nekustamā īpašuma un ienākuma nodokļus), soda naudām, ekspropriācijās un dažādos piespiedu maksājumos iegūtās naudas. Atsevišķa naudas plūsma ir «balto vergu» nauda, kuru atmet no ES impērijas kases. Pastāv vēl komunistiskais izlīdzināšanas fonds, kad ar centrālā orgāna palīdzību vienā patvaldībā varmācīgi atņemta nodokļu maksātāju nauda tiek atdota citas patvaldības OPG vajadzībām un otkatiem. Šī reforma straujos tempos pastiprinās badmiru, ubagu un kapsētu skaitu Latvijā. Nekad nedomāju, ka iznīcības plīvurs pār Latviju tiks nolaists tik strauji.

Astotais aspekts - man šīs vietvaras (šodienas «pašvaldības») nav vispār vajadzīgas. Ja to nebūs - tauta uzelpos un sāks pati organizēties cilvēka cienīgai dzīvei. Pēc iecerētās «reformas» dzīve pārvērtīsies par virszemes elli. Lidmašīnu reisi uz Jauno Brazīliju būs pārpildīti ar bēgošajiem no 13. Saeimas radītās leiputrijas. Jaunā reforma teorētiski varētu no Latvijas vēl papildus izdzīt ap 200 000 latviešu. Latvijā paliks tikai nenočipotie lauku kranči, kuriem nav Eiropas Savienības pases.

Tas, kas šobrīd notiek Latvijā, ir noziegums pret tautu un valsti.

- Tu kaut kā par daudz skaties uz āru. Kur tad mūsu pašu griba, nacionālā apziņa, pašnoteikšanās?

- Jā, kur tā pazudusi? Šī problēma jāskata divos mērogos.

Pirmais - pasaulē notiekošie procesi, kas skar vienotas pasaules valsts izveidošanu, kurā nebūs ne tautu, ne atsevišķu valstu. Mērķis - depopulācija, pauperizācija, kontrole, totalitārā feodālā sociālisma sabiedriskas iekārtas lienoša iedibināšana. Mērķis tiek realizēts ar sinarhistu un dažādu sugu un pasugu sociālistu - vardarbīgo kolektīvistu - palīdzību. Otrais - Latvijas mērogs. Latvijas administratoriem nepieciešama iekšējā centralizācija, jo ne uz brīdi neaizmirsīsim, ka Latvija ir viena no impērijas - Eiropas Padomju Sociālistisko Republiku Savienības ­-republikām, kurā visam jābūt centralizētam.

Pasaules mēroga programma ir pieņemta jau sen. Tā ar vietējām niansēm tiek realizēta arī Latvijā. Attiecībā uz Latviju tās mērķis ir maksimāli iztīrīt Latviju no latviešiem, sagatavot to viegli vadāmā un regulējamā prekariāta ieplūdumam, veikt Latvijā palikušo debilizāciju (ar skolu slēgšanu, «bērnu lielfermu» veidošanu un vergu kompetenču izglītības ieviešanu, kultūras namu slēgšanu), vēsturiskās apziņas izdzēšanu, masu manipulācijas līdzekļu sagrābšanu, tautas pauperizāciju (minimālās algas un iztikas minimuma doktrīnas realizēšanu). Programma paredz arī ienaidnieka tēla radīšanu, kara draudu uzturēšanu, bērnu un visas sabiedrības militarizāciju, iekšējās drošības nodrošināšanu ar algotņu svešzemju karaspēka palīdzību (savējie jau nesāks apšaut savējos).

Globalizatori un eirokangari ļoti labi saprot, ka galvenais ir tautai nocirst saknes un vēsturiskās saites, likvidēt tradicionālo kultūras telpu, lokālo tautisko un kultūrvēsturisko identitāti un sociālo patību.

Mankurtizācija tiek veikta ar cilvēku pārvietošanu, tādējādi spiežot cilvēkiem aizmirst to, kur ir dzimtene, mātes zeme, tēvzeme, kura ir ar sviedriem un asinīm slacīta, kur katrs akmens ir tuvs un mīļš.

Simtgadīgi vecs cilvēku genocīda instruments ir koncentrācijas nometnes. Tās parasti izveidoja pie būvējamiem lieliem objektiem vai ražošanas centriem. Pavisam nesenos laikos iedzīvotāju koncentrēšana notika arī ar slaveno asiņaino kolektivizāciju kolhozos, ar vardarbīgo viensētu likvidāciju.

Vēsture atgriežas. Tikai tagad sadzīšana notiks 39 koncentrācijas vietās - nometnēs. Nevajag iedomāties tās kā vecās simtgadīgās komunistu izveidotās nometnes. «Modernās» nozīmē nevis pagājušā gadsimta triju stāvu dēļu lāvas barakās, bet jaunas daudzdzīvokļu mājas, kurās tiks dota iespēja vergiem nomāt dzīvojamās telpas, pat varbūt pieliekamo pagrabā, bet uz sienām kāpņu telpā uzzīmēs puķes.

Latvijas valstskorporācija ir saņēmusi direktīvas un naudas piesolījumu (droši vien jau otkati sadalīti) no «augšas» - no pasaules jeb globālās korporācijas - par viensētu, ciemsētu, pagastu, novadu, miestu, mazpilsētu iznīcināšanu.

- Tātad tu uzskati, ka esam kļuvuši totāli padevīgi un atkarīgi. Teikšu - tā ir ērta pozīcija tiem, kam nav savas galvas un gribas.

- Pašlaik izvērstajai reformai nav nekāda sakara ar iedzīvotāju dzīves apstākļu uzlabošanu. Tai par pamatu paņemts pagājušā gadsimta 60. gadu vulgārā ekonomisma modelis, kurš saucas Kristallera modelis - ar ļoti vienkāršu «atomisko uzbūvi» - centrā kodols - lielpilsēta, un kaut kur apkārt skraida elektroni - palielas reģionālās pilsētas, tālāk 39 rajonu centri, bet pārējais lauks - tukšums, jo likvidētas tiks pat mazpilsētas, nerunājot jau par ciematiem, ciemiem un viensētām.

Latvija ir vienīgā vieta pasaulē, kurā administratīvi teritoriālo iedalījumu sauc par iedalījumu pašvaldībās. Bet Latvijā nav pašvaldību kā tādu. Tas, kas pastāv Latvijā - tā ir viltīga parodija par tautvaldību. Mākslīgi tiek veidotas partokrātiskas politbrigādes - OPG, kuri caur iedzīvotāju apmaušanu tiek iebalsoti domēs kā deputāti. Ne jau cilvēki viņus izvēlējās, bet «centra» vai «ietekmes» cilvēki izveidoja savas brigādes «uz vietām». Par deputātiem kļuva vajadzīgie cilvēki, «pielietojamie idioti» un biznesmeņi, kuriem bija jānodrošina savs bizness.

- Bet tieši tu tiec saukts par Latvijas administratīvi teritoriālā iedalījuma projekta autoru. Kas tad nesanāca, ja tu te tā cepies?

- LR AP 1992./93. gadā pieņēma un Pašvaldību padome atbalstīja manu Latvijas Tautas atdzimšanas programmu, atjaunojot manis «restaurētos» senos un šodien objektīvi eksistējošos novadus. Paši globālisti - kolonizatori savā debess pusē saglabā ne tikai tautiski dabisko un vēsturisko teritorijas iedalījumu, bet saglabā pat sīkvalstis - Vatikānu, Sanmarīno, Monako, Lihtenšteinu. Pēdējās trīs vispār ir dinastijas jeb ģimenes privātīpašumi - privātsētas. Bet mums pastāv daudz senākas senvalstis, piemēram, Bandava, Piemare, Duvzare, Upmale, Spārnene, Dobele, Asote, Medene, Alektene, Tālava, Adzele un daudzas citas. Mums daudzām etnogrupām ir savi novadi. Novada pamatā ir mūsu tautas specifiska tautiešu grupa, kura runā savā valodā vai dialektā. Tai ir sava izruna un domāšana. Varmācīgais komunistu un fašistu kolektīvisms centās mūs nolīdzināt, pārvērst par biorobotiem, bez jebkādas atšķirības - vienlīdzīgus. Šodien esam jaunas vardarbības priekšā - Staļina kolektivizācija nobālēs, Brežņeva laika viensētu likvidēšana liksies sīkums pret to, kāda izkapts nāks pār Latvijas laukiem - pļaus ne tikai zāli, kura garāka par 15 cm, tā pļaus cilvēkus.

Mums nevis novadus vajag apvienot, bet izmainīt vēlēšanu kārtību novados un tā saucamo funkciju sarakstu, pārtraukt novadu un pilsētu aplaupīšanu, sodīšanas politiku, simtkārtīgi samazināt birokrātisko aparātu. Likvidēt fašistiski komunistisko administratīvo varu, aizstājot to ar tautas pašpārvaldi - patiesu pašvaldību. Neaizmirsīsim, ka mazākā pašvaldība ir viensēta, mājsēta ciematā vai pilsētā. Lai likvidētu milzīgo birokrātisko aparātu, sākotnēji var vienkārši pieņemt likumu, ka uz 2000 iedzīvotājiem var būt viens ierēdnis, turklāt domes priekšsēdētājam jābūt goda postenim (bez atlīdzinājuma). Atcerēsimies, ka pirmajā kārtā ir arī jāatceļ verga nomas jeb ienākuma nodoklis, jāatceļ genocīdu izraisošais nekustamā īpašuma nodoklis, bet ievāktā atņemtā nauda jāatdod atpakaļ tiem, no kuriem tā ir iekasēta. Tie būtu tādi - pirmās dienas uzdevumi. Kas ir patiesa pašvaldība, to es aprakstīju savā grāmatā Suverēnu pašvaldība vs (versus) administratīvo Patvaldību jeb Cilvēku pašnoteikta dzīve un pašpārvalde pret feodāli sociālistisko - sinarhistisko despotiju.

LR Augstākās Padomes administratīvi teritoriālās reformas ideja bija atgriezties pie savas tautas saknēm. Šodien visi saprot pārvaldes un finansēšanas formas maiņas nepieciešamību novados un zemēs (Kurzemē, Latgalē, Malēnijā, Sēlijā, Rīgavā, Zemgalē). Saprot nepieciešamību sakārtot novadu un zemju robežas, bet ne jau objektīvi eksistējošu zemju un novadu kā teritoriālu vienību likvidēšanu. Novadi un pilsētas šobrīd attīstās kā korporācijas, nevis pašvaldības. Šī Gerharda - Pūces reforma ir ļaunums tautai un noziegums pret valsti.

2009. gada administratīvi teritoriālā reforma balstījās uz manis vadītās LR Administratīvi teritoriālās reformas komisijas izstrādāto un apstiprināto modeli, bet diemžēl ienesa tajā neobjektīvas un nezinātniskas, subjektīvi voluntāras politiskas izmaiņas. Tas, ka pašvaldību skaits pieauga no 115 uz 119, ir akceptējams, jo ar varu nevienu nedrīkstēja apvienot, ieteicamajam iedzīvotāju skaitam novados bija jābūt 4000-4500 cilvēkiem. Tā ir iedzīvotāju savstarpējās atsvešināšanās un sadzīvošanas robeža. Bet nav akceptējama t.s. iekšējās okupācijas, proti, novadu monstru izveidošana, kā, piemēram, Talsu, Kuldīgas, Limbažu u.c., tāpēc nepieciešams noregulēt šo robežu jautājumu, atjaunot vairākus pievienotos novadus un pagastus, kā arī atdot atpakaļ daudzviet no blakus novada sagrābtās zemes. Skaidrs, ka šobrīd pati dzīve pieprasa palielināt novadu skaitu. Ne jau voluntāri, bet tur, kur tie objektīvi eksistē - kā objektīvas kultūrģeogrāfiskas telpiskas vienības. Bet pats galvenais - administratīvās patvaldības jāpārveido par patiesām tautvaldībām. Reformēt nepieciešams administratīvi patvaldniecisko varu un pārtraukt tautas apzagšanu ar nodokļiem, sodiem un nodevām. Kad beidzot pār tautu nāks apskaidrība, ka nodokļi ir valsts likumiskotais rekets! Ja tautu likumīgi neapzags, tā pati pašorganizēsies, pašnoteiksies, pati finansēs savas vajadzības, pati nodrošinās sevi ar nepieciešamiem pakalpojumiem, pati radīs sev nepieciešamās darba vietas, pati sakārtos savu dzīvi.

Cilvēki, mostieties, lai Kurbada zobens jums ass!