Uz laiku slēgs tirdzniecības centra "Origo" A ēku; "Rimi" pēdējā darba diena būs 2.janvāris

© Vladislavs Proškins/F64 Photo Agency

Šodien būs tirdzniecības centra "Origo" A ēkas pēdējā darba diena pirms veikala slēgšanas uz rekonstrukcijas laiku.

Nekustamo īpašumu attīstītājs "Linstow Center Management" ("Linstow") turpina darbus pie tirdzniecības centra "Origo" paplašināšanas un biznesa centra "Origo One" projekta realizācijas, tādēļ rekonstrukcijas darbu dēļ gadu mijā tiek slēgta "Origo" A māja, kuras rekonstrukcija turpināsies līdz 2020.gada rudenim, aģentūru LETA informēja "Linstow".

Tomēr jau 2020.gada februāra beigās - marta sākumā durvis vērs "Origo" paplašinātā daļa, tostarp divas reizes lielāks "Rimi" veikals.

Veikali un pakalpojumi "Origo" B mājā, kā arī Rīgas Centrālās stacijas pārējā daļā 2020.gada sākumā turpinās strādāt bez izmaiņām.

Tirdzniecības centra "Origo" A mājā veikali šodien strādās līdz plkst.20, savukārt "Rimi" pēdējā darba diena būs 2020.gada 2.janvāris, veikals būs atvērts līdz plkst.24.

Tirdzniecības centra "Origo" paplašināšanai "Linstow" būvē jaunu ēku blakus esošajā zemes gabalā Satekles ielā 2b, Rīgā. Ēkas pirmajos trijos stāvos būs tirdzniecības centrs, savukārt 4. līdz 6. stāvā 11 500 kvadrātmetru platībā top biznesa centrs "Origo One", kurā atradīsies funkcionāli un transformējami A klases biroji, kas papildinās "Origo" veikalu un pakalpojumu piedāvājumu. Biznesa centra atklāšana plānota 2020.gada februārī.

Kopējās investīcijas projektā ir 72 miljoni eiro.

Līdz ar ēkas paplašināšanu "Linstow" veic arī Elizabetes un Satekles ielu krustojuma pārbūvi.

Biznesa centra "Origo One" arhitekti ir "Arcade", ko veido "Depo projekts", kā arī "Jensen Consult" un "Arhis inženieri". Interjera dizainu veidoja "Xcelsior". Būvdarbus veic SIA "Skonto būve".

"Linstow Center Management" reģistrēta 2004.gadā, un tās pamatkapitāls ir 1 162 486 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Norvēģijas uzņēmums "Linstow". "Linstow" apsaimnieko un attīsta Latvijas tirdzniecības centrus "Alfa", "Origo" un "Mols", kā arī lielāko tirdzniecības centru Igaunijā - "Ülemiste".

Latvijā

Medijpratības uzlabošanai Latvijā nepieciešams sistemātiski un mērķtiecīgi ieguldīt gan izglītībā, gan sabiedrības informēšanā, gan arī atbalstot kvalitatīvus medijus, aģentūrai LETA norādīja Kultūras ministrijā.