Svarīga informācija visiem SEB bankas klientiem [papildināts]

© Kaspars Krafts/F64

"SEB bankas" internetbankas un mobilās lietotnes darbība ir atjaunota, informēja bankas Komunikācijas pārvaldes vadītāja Agnese Strazda.

Pēc viņas sacītā, abu pakalpojumu darbība tika stabilizēta un veiktas nepieciešamās kontroles.

Strazda skaidroja, ka uzņēmums šodien turpinās veikt IT darbības rūpīgu uzraudzību, kā arī turpinās informēt klientus par pakalpojumu pieejamību, atgādinot, ka ievērojamu traucējumu gadījumā aktuālā informācija ir pieejama "SEB bankas" mājaslapā un "SEB bankas" sociālo mediju profilos.

Jau ziņots, ka sestdienas pirmajā pusē bija ir traucēta "SEB bankas" internetbankas darbība, kā arī nebija iespējams izmantot mobilo lietotni.

Banka klientiem atvainojās par radītajām neērtībām, uzsverot, ka šajā nedēļas nogalē tiek veiktas būtiskas bankas kopējās IT infrastruktūras pārbaudes, kas arī ietekmējis internetbankas un mobilās lietotnes darbību.

Pēc aktīvi apmēra "SEB banka" ir trešā lielākā banka Latvijā.

Svarīgākais