Apsekos šoferus mulsinošo krustojumu pie Carnikavas

© Pixabay

Tuvākajā laikā VAS "Latvijas Valsts ceļi" (LVC) satiksmes organizācijas speciālisti apsekos krustojumu uz ceļa Rīga-Carnikava-Ādaži ar pievedceļu Gaujas tiltam un pieņems lēmumu par papildu norāžu un ceļa zīmju izvietošanu, informēja LVC.

TV raidījums "Zebra" šonedēļ ziņoja, ka krustojums pēc pārbūves aprīkots ar zīmēm, kas mulsina autovadītājus, turklāt dažas ceļa zīmes trūkst. Tāpat krustojums aprīkots ar gaismu atstarojošiem signālstabiņiem, kas, raidījuma veidotāju ieskatā, ir neizprotami.

Seguma atjaunošana vietējā autoceļa Rīga-Carnikava-Ādaži posmā no dzelzceļa pārbrauktuves Carnikavā līdz Tallinas šosejai (A1) Ādažos tika veikta šī gada vasarā. LVC skaidroja, ka primārais būvdarbu veikšanas iemesls bija sliktais seguma stāvoklis - bedres, risas un plaisas. Esošā finansējuma ietvaros kā optimālākais situācijas uzlabošanas risinājums tika pieņemts seguma atjaunošana.

Būvdarbu laikā tika atjaunots segums arī autoceļa Rīga-Carnikava-Ādaži krustojumā ar pievedceļu Gaujas tiltam (V45), atstājot nemainīgu krustojuma konfigurāciju. Krustojums tika aprīkots ar ceļa zīmēm un horizontālo marķējumu.

LVC atzina, ka jau pēc objekta pieņemšanas ekspluatācijā Rīgas nodaļa saņēma aizrādījumus no autovadītājiem par to, ka krustojums nav pārredzams, īpaši tumsā. Krustojuma brauktuve ir nedaudz paaugstināta attiecībā pret pienākošajiem ceļiem.

Lai uzlabotu satiksmes drošību un vērstu autovadītāju uzmanību uz to, ka šķērsojams krustojums, drošības saliņas tika aprīkotas ar atstarojošiem signālstabiņiem.

Tuvākajā laikā LVC satiksmes organizācijas speciālisti apsekos krustojumu un pieņems lēmumu par papildu norāžu un ceļa zīmju izvietošanu, norādīja LVC, piebilstot, ka krustojuma pārbūves darbi tuvāko gadu laikā nav plānoti.

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka šajos seguma atjaunošanas būvdarbos valsts investēja 1,084 miljonus eiro ar pievienotās vērtības nodokli. Būvdarbus veica SIA "Binders".

Svarīgākais