No šodienas Vidzemes šosejas (A2) posmā no Vangažiem līdz Sēnītes mezglam satiksme tiks pakāpeniski pārslēgta uz abām brauktuvēm.
Savukārt posmā no Vangažiem līdz Garkalnei satiksmei joprojām būs atvērta tikai viena brauktuve ar divām joslām katru savā virzienā.
Plānots, ka visā Vidzemes šosejas posmā, kurā norit būvdarbi, abas brauktuves tiks atvērtas novembra pirmajā nedēļā. Tad pilnībā satiksmei iecerēts atvērt arī Sēnītes mezglu un ceļa pārvadus.
Līdz šim uz brauktuves Siguldas virzienā ir ieklāta asfalta apakškārta un saistes kārta. Nākamajā gadā tiks pabeigti brauktuvju asfaltēšanas darbi, pārvadu apakšējo daļu remonts un Sēnītes mezgla rotācijas apļa pārbūve.
Būvdarbus Vidzemes šosejas posmā no Garkalnes līdz Sēnītei veic piegādātāju apvienība "Binders" un "ACB", to līgumcena ir 46,5 miljoni eiro ar pievienotās vērtības nodokli (PVN). Darbi tiek finansēti no valsts budžeta un no Eiropas Savienības (ES) Kohēzijas fonda līdzekļiem un pilnībā tie tiks pabeigti 2020.gada rudenī.
Būvdarbu posms ir 14 kilometrus garš, taču, ņemot vērā to, ka katrā braukšanas virzienā ir divas joslas, seguma pastiprināšana tiek veikta kopumā vairāk nekā 30 kilometros ceļa. Projekta laikā tiek atjaunoti arī septiņi ceļa pārvadi un divi tuneļi Sēnītes mezglā, kā arī divi pārvadi pie Vangažiem un divas caurtekas. 1,65 kilometru garumā ceļa sega tiek pārbūvēta arī uz autoceļa Inčukalns-Valmiera-Igaunijas robeža (Valka) (A3), tiltam pār Gauju būs atjaunots segums.
Vidzemes šosejas posms no Garkalnes līdz Sēnītei tādā konstrukcijā, kāda tur ir tagad, ir izbūvēts 1974.gadā. Pēdējo reizi seguma atjaunošanas darbi tur nelielos posmos ir veikti pagājušā gadsimta beigās un šī gadsimta sākumā.