Latvijā atvērs sporta zāli, kas strādās visu diennakti

© Kaspars Krafts/F64 Photo Agency

MyFitness grupas meitas uzņēmums - sporta klubu tīkls GYM! - paplašina savu darbību arī Latvijā, lai dotu iespēju tikai par 15 eiro mēnesī uzturēt sevi lieliskā formā pašā Rīgas centrā, tirdzniecības centrā "Origo", 24 stundas diennaktī, 7 dienas nedēļā. Jaunais sporta klubs tiks atklāts 2020. gada otrajā pusē.

Pirmais 1500 kvadrātmetru lielais sporta klubs GYM! ar modernāko aprīkojumu, kura pašapkalpošanās koncepts atšķiras no citām šobrīd tirgū esošajām sporta zālēm, tiks atvērts tirdzniecības centrā "Origo", kuru katru gadu apmeklē gandrīz 25 miljoni cilvēku, tā atjaunotajā daļā.

SIA "Gym Latvija" valdes priekšsēdētājs Erki Torns (Erkki Torn) tic, ka sporta kluba aprīkojums un kvalitāte, atrašanās vieta un izdevīgā cena padarīs šo konceptu populāru gan jauniešu, gan vecāko paaudžu pārstāvju vidū. "Mēs aktīvi strādājam, lai atvērtu šādus sporta klubus arī citviet Latvijā," saka Torns, papildinot, ka, lai atvērtu jaunus sporta klubus GYM!, jau nākamā gada laikā plānots investēt 3 miljonus eiro.

Uzņēmuma "Linstow Center Management", kas pārvalda tirdzniecības centru "Origo", biznesa attīstības un nomas direktors Mārcis Budļevskis teic, ka pirmais GYM! "Origo" ēkā izcili papildinās paplašināto mazumtirdzniecības piedāvājumu, kā arī servisu un pakalpojumu klāstu, kas būs pieejams pēc jaunā "Origo" tirdzniecības un biroju centra atklāšanas 2020. gadā, sniedzot pievienoto vērtību gan līdzšinējiem "Origo" apmeklētājiem, gan arī piesaistot jaunu plūsmu. "Turklāt tas ir ļoti izdevīgi arī visiem tiem, kuri strādā "Origo", sniedzot ērtu iespēju doties uz treniņu pirms vai pēc darba. Un, tā kā daļa no "Origo" paplašināšanas projekta ir arī 10 000 kvadrātmetru A klases biroju telpu izbūve, trenēties gribētāju varētu būt daudz," stāsta Budļevskis.

SIA "Gym Latvija" ir MyFitness grupas meitas uzņēmums. GYM! uzsāka savu darbību 2017. gadā Igaunijā, kur šobrīd jau ir pieejami 2 šādi sporta klubi un vēl 2 tādi tiks atvērti līdz 2020. gada sākumam.

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.