AS "PNB banka" klienti, kuriem bankas darbības apturēšanas dēļ radušās problēmas ar savlaicīgu komunālo pakalpojumu rēķinu nomaksu, jūlijā saņemtos pakalpojumus var apmaksāt līdz septembra beigām.
Pilsētas pašvaldības AS "Daugavpils siltumtīkli" informēja, ka iedzīvotājiem, kuri ir bankas klienti, par nesavlaicīgu maksājumu veikšanu par patērēto siltumenerģiju jūlijā netiks aprēķināti nokavējuma procenti. Jūlija rēķinu apmaksas termiņš pagarināts līdz 30.septembrim.
Arī pašvaldības SIA "Daugavpils ūdens" un vienlaikus "PNB bankas" klientiem netiks aprēķināti nokavējuma procenti gadījumā, ja jūlija rēķini netiks apmaksāti laikus. Taču, lai pagarinātu rēķinu apmaksas termiņu līdz 28 septembrim, komunālā uzņēmuma klientiem jāvēršas tajā ar iesniegumu.
Jau vēstīts, ka Daugavpilī pašvaldības komunālo pakalpojumu sniedzēju klientu skaits, kas izmantojuši "PNB banku", sasniedz no 1500 līdz 3500. Pašvaldības uzņēmumiem pilsētas mērs Andrejs Eljsniņš (S) uzdevis neiekasēt jebkādas soda sankcijas no iedzīvotājiem, kuri kavēs maksājumus.
Daugavpils pilsētas Sociālajam dienestam pašvaldības vadītājs uzdevis sniegt nepieciešamo palīdzību tiem cilvēkiem, kuri palikuši bez izdzīvošanas līdzekļiem.
Ziņots arī, ka "PNB bankas" klienti garantēto atlīdzību līdz 100 000 eiro var saņemt no 22.augusta. "PNB bankas" klientiem garantētās atlīdzības izmaksā banka "Citadele".
Latvijas rezidentiem, kuriem ir aktīvs konts ar maksājumu karti vai aktīva internetbanka "Citadelē", jāaizpilda pieteikums par garantēto atlīdzību saņemšanu internetbankā vai "Citadeles" filiālē, kā rezultātā personas garantētā atlīdzība tiks pārskaitīta uz šīs personas kontu "Citadelē".
Tikmēr Latvijas rezidentiem, kuriem nav konta "Citadelē", jādodas uz šīs bankas filiālēm, bet pēc tam būs iespējams saņemt naudu ar pārskaitījumu uz jebkuru kontu jebkurā iestādē.