Zināms, kādas mašīnas biežāk izvēlas vīrieši un sievietes

© Lauris Aizupietis/F64

Balstoties uz veikto privātpersonu līzinga darījumu analīzi par pirmajiem 2019. gada septiņiem mēnešiem, prezentēts automašīnu marku TOP 5 saraksts.

Pirmo vietu ieņem vadošā Vācijas BMW autobūves koncerna automobiļi, kurus izvēlējās 27% PrivatBank klientu. Otrajā vietā ierindojās vēl viena vācu ražotāja marka Volkswagen (VW), kuru iegādājās 24% klientu. Savukārt trešajā vietā ir pircēji, kas izvēlējās braukt ar zviedru autoražotāja Volvo automašīnām (18%). Ceturto un piekto vietu ieņem vācu Audi (17%) un Mercedes-Benz (14%) markas automobiļi.

PrivatBank līzingā iegādāto automobiļu marku TOP 3 sieviešu vidū izskatās šādi: Audi un VW dala pirmo vietu (21%), tiem seko Volvo (18%) un trešajā vietā ar pilnīgi identisku rezultātu ierindojās BMW un Nissan (15%). Jāatzīmē, ka vadošais modelis starp VW ir “Touareg”, bet starp Audi - “A6”.

Tajā pašā laikā populārāko automašīnu marku TOP 3 vīriešu starpā izskatās šādi: BMW (31%), kur izteiktā vadībā ir 5. sērijas automašīnas, otrajā vietā ir VW (25%) un trešo vietu dala Volvo un Mercedes-Benz (16%).

Salīdzinājumā ar to pašu laikposmu iepriekšējā gadā, vīriešu auto izvēles tendences paliek nemainīgas - BMW joprojām ir izteikts līderis stiprā dzimuma pārstāvju vidū. Audi pacēlās par trim pozīcijām sieviešu topā, bet Nissan marka ir jaunums šajā sarakstā.

Vidējā automašīnas pirkuma summa līzingā ir 8755 eiro, bet vispieprasītākais auto līzinga termiņš ir 60 mēneši.

Svarīgākais