Jau rīt policija sāks darbu pastiprinātā režīmā, lai noķertu tos, kuri pie stūres sēdušies reibumā

© Rūta Kalmuka/ F64 Photo Agency

Vidzemes reģionā svētku brīvdienu laikā no 21.jūnija līdz 25.jūnijam Valsts policija Vidzemes reģiona pārvalde strādās pastiprinātā režīmā, lai kontrolētu vai transportlīdzekļu vadītāji pie stūres nav sēdušies alkohola, vai citu apreibinošo vielu ietekmē.

Svētku dienās tiks pastiprināta ceļu satiksmes uzraudzība ar mērķi atklāt transporta līdzekļu vadītājus, kuri sēdušies pie stūres alkohola, narkotisko vai citu apreibinošo vielu reibumā. Kā arī pievērsīs uzmanību mazāk aizsargātajiem satiksmes dalībniekiem - velosipēdistiem, mopēdu vadītājiem un gājējiem.

Šī gada pirmajos piecos mēnešos alkohola reibumā pie stūres sēdušies jau 442 transportlīdzekļu vadītāji no tiem 128 velobraucēji, bet pagājušo gadu konstatēti 357 transportlīdzekļa vadītāji, no tiem 94 velobraucēji. Pagājušajā gadā Līgo un Jāņu dienā pie stūres reibumā pieķerti 14 transportlīdzekļa vadītāji.

Alkohols un jebkāda transportlīdzekļa vadīšana ir pilnīgi nesavienojamas lietas - Valsts policija aicina autovadītājus būt atbildīgiem un ikreiz, kad sēsties pie sava transportlīdzekļa stūres, aizdomāties par savu un līdzcilvēku drošību, nākotni un veselību - nebraukt dzērumā!

Tāpat aicinām iedzīvotājus nepalikt vienaldzīgiem un situācijās, kad rodas pamatotas aizdomas, ka transportlīdzekļa vadītājs pie stūres sēdies reibumā, ziņot Valsts policijai, zvanot pa tālruni 110.

Latvijā

Latvijas degvielas mazumtirdzniecībā konkurence ir piesātināta - degvielas uzpildes staciju skaits pret automašīnu skaitu ir viens no augstākajiem Eiropā, intervijā aģentūrai LETA atzina degvielas tirgotāja AS "Virši-A" valdes priekšsēdētājs Jānis Vība. Viņš norāda, ka degvielas tirgotāju nozare ir kapitāla ieguldījuma ziņā ļoti intensīva, bet pēdējo gadu tendence ir tāda, ka ne visi mazie spēlētāji spēj turpināt kapitālieguldījumus un uzturēt kvalitāti, tāpēc mazo spēlētāju tirgus daļa samazinās. Pēc viņa teiktā, Latvijas degvielas tirgū šobrīd situācija ir stagnējoša un kopējās degvielas patēriņš Latvijā joprojām nav sasniedzis līmeni, kāds bija pirms pandēmijas.

Svarīgākais