40 dienu laikā Akropoli pagūst apmeklēt jau miljons pircēju

© Publicitātes foto

Šodien iepirkšanās un izklaides centrā “Akropole” sagaidīts miljonais apmeklētājs – tā ir rīdziniece Laura Ruicēna ar dēlu Kristenu, kura saņēma arī dāvanu karti pirkumiem “Akropolē” 1000 eiro vērtībā. Sveikt miljono iepirkšanās un izklaides centra apmeklētāju bija ieradies arī “Akropole” vadītājs un “Akropolis Group” valdes loceklis Kaspars Beitiņš.

Laura ar Kristenu “Akropoli” apmeklē gandrīz katru dienu, jo dzīvo netālu. Arī šodien viņi bija ieradušies “Akropolē” ar mērķi atrast Kristenam spēļu āmurīti. Viņa atzina, ka šeit viņai ar dēlu vislabāk patīk slidotava un spēļu veikali. Tāpēc arī dāvanu karte vispirms tiks tērēta, sagādājot pārsteigumu dēlam kādā no rotaļlietu veikaliem.

“Esam gandarīti, ka tik īsā laikā “Akropole” kļuvusi par iecienītu un plaši apmeklētu galamērķi. Un aicinām arī ikvienu rīdzinieku un pilsētas viesi, kurš vēl nav bijis pie mums, atbraukt un atklāt jauna līmeņa iepirkšanās un izklaides pieredzi mūsdienīgā un kvalitatīvā vidē. “Akropole” nešaubīgi ir viens no šobrīd modernākajiem iepirkšanās un izklaides centriem Baltijā un prieks, ka to novērtējuši jau miljons apmeklētāju,” stāsta Beitiņš.

Iepirkšanās un izklaides centrā "Akropole" divos stāvos pārstāvēti vairāk nekā 170 nomnieki, tostarp apmēram 140 modes un dzīvesstila preču veikali, kā arī dažādu pakalpojumu sniedzēji, jaunais kinoteātris "Apollo Kino", "O'Learys" izklaides zona, hokeja spēlēšanai un slidošanai piemērota ledus arēna, "Lemon Gym" sporta klubs, kā arī 30 dažādi restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā ir arī "Maxima XXX" lielveikals.

Svarīgākais