"Latvijas dzelzceļš" kļuvis par Latvijas Tenisa savienības sadarbības partneri

© F64 Photo Agency

Ir sporta veidi, kur Latvija var lepoties ar pasaules līmeņa panākumiem jau gadu desmitiem. Un ir tādi, kuros panākumi varbūt nav tik seni, taču ir spilgti un neaizmirstami. Pateicoties mūsu sportistu panākumiem, teniss ieņem arvien nozīmīgāku lomu Latvijas iedzīvotāju sirdīs un valsts vārds izskan arvien skaļāk pasaulē.

Ticot, ka Latvijas tenisisti neapstāsies pie sasniegtā un ka viņiem nekas nav par tālu, koncerns “Latvijas dzelzceļš” (LDz) ir kļuvis par Latvijas tenisa savienības sadarbības partneri.

VAS “Latvijas dzelzceļš” valdes priekšsēdētājs Edvīns Bērziņš stāsta: “Ikdienā strādājot, lai nodrošinātu gan veiksmīgu koncerna darbību šodien, gan radītu stabilu pamatu ilgtspējīgai attīstībai tuvākā un tālākā nākotnē, mēs “Latvijas dzelzceļā” zinām, ka ik katra sasnieguma pamatā ir smags, mērķtiecīgs un neatlaidīgs darbs”.

Mēs patiesi lepojamies ar Latvijas tenisa izlases un tās spožāko zvaigžņu Aļonas Ostapenko un Anastasijas Sevastovas līdzšinējiem sasniegumiem pasaules tenisa arēnā, un esam gandarīti, ka “Latvijas dzelzceļš” jaunā un mūsdienīgā zīmola atpazīstamību pasaulē turpmāk veidos gan mūsu aktīvais darbs Baltijas reģiona un starptautiskajos tirgos, gan arī Latvijas tenisa komandas sasniegumi!”, uzsver Edvīns Bērziņš.

Sadarbojoties ar Latvijas Tenisa savienību, koncerns “Latvijas dzelzceļš” šogad atbalsta Federāciju kausa Pasaules II grupas 1. kārtas spēles, kas notiks 9.- 10.februārī “Arēnā Rīga”, un kuru laikā Latvijas izlase mērosies spēkiem ar Slovākijas izlasi.

Tā būs unikāla iespēja vērot augstākā līmeņa tenisu un pirmo reizi klātienē just līdzi mūsu spožākajām tenisa zvaigznēm - Aļonai Ostapenko un Anastasijai Sevastovai.

Latvijas izlase demonstrēs savu spēkus arī pavasarī - 20. un 21. aprīlī, kad norisināsies Pasaules II grupas 2. kārtas spēles par palikšanu grupā vai spēle par iekļūšanu nākamajā kārtā. Latvijas izlases pretinieks un izspēles vieta tiks noteikta ar izlozes palīdzību 12. februārī.

Latvijā

Satiksmes ministrija (SM) ir slēpusi Ministru kabinetam patieso "Rail Baltica" projekta izmaksu pieaugumu, to pārrēķinot 2016.gada cenās, lai sadārdzinājums neizskatītos tik liels, teikts dzelzceļa projekta "Rail Baltica" parlamentārās izmeklēšanas komisijas gala ziņojumā, kura vienlaikus aicina izveidot Saeimas apakškomisiju, kas uzraudzīs projekta ieviešanu.

Svarīgākais