Šodien, 28. decembra pēcpusdienā, AS “Pasažieru vilciens" biļešu tirdzniecības sistēma reģistrēja 18 miljono pasažieri, informē Egons Ālers, AS "Pasažieru vilciens" Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs.
"Tuvojoties gadu mijai, ir vērts ne tikai uzskaitīt padarīto, bet arī plānot nākamo posmu. Nenoliedzami, mums šobrīd svarīgākais ir jauno elektrovilcienu iepirkuma noslēgšana, lai jau 2020. gada beigās mūsu pasažieriem piedāvātu to komfortu un servisu, kādu tie jau sen ir pelnījuši. Taču līdz jauno vilcienu piegādei vēl ir jāgaida teju divi gadi, kuru laikā mēs plānojam turpināt gan palielināt vilcienu kustības ātrumu, gan ieviest dažādus risinājumus, lai elektronisko biļešu tirdzniecība kļūtu vēl ērtāka mūsu pasažieriem.
Dzelzceļa pasažieru pārvadājumu lomas pieaugums sabiedriskā transporta sistēmā ir neizbēgams.
Mēs arī turpmāk sagaidām pakāpenisku pasažieru skaita pieaugumu, īpaši pēc jauno elektrovilcienu iegādes. Pasažieru pārvadājumu un klientu apkalpošanas nākotne ir digitalizācija, jaunās tehnoloģijas, sabiedriskā transporta sistēmas pilnveide. Jaunas biļešu iegādes platformas, jauni biļešu validācijas veidi, multimodālie centri, vienotā biļete, Park&Ride pieeja, interaktīva maršrutu plānošana un tā tālāk. Protams, daļa šo jautājumu ir risināmi kompleksi ar citām iestādēm, to nevar ieviest vai atrisināt pasažieru pārvadājumu veicējs viens pats. Tomēr mēs darīsim visu iespējamo, lai arī turpmāk mūsu pasažieri novērtētu tās priekšrocības, kuras viņiem var sniegt vienīgi “Pasažieru vilciens"," vēsta uzņēmums.