Aptuveni trešā daļa jeb 30% no ekonomiski aktīvajiem Latvijas iedzīvotājiem ikdienā neizmanto viedtālruni ar interneta pieslēgumu, kas viņiem liedz piekļuvi aplikācijām, to skaitā Taxify pakalpojumu izmantošanai. Lai pakalpojums būtu pieejamāks plašākam cilvēku lokam, turpmāk Taxify vadītājus būs iespējams izsaukt arī ar zvanu uz numuru 8999, kas darbosies visu diennakti.
“Ikdienā strādājot gan ar klientiem, gan vadītājiem un uzklausot viņu vēlmes, esam secinājuši, ka, lai gan viedtālruņu aplikācija viennozīmīgi ir ērtākais un populārākais veids, kā izsaukt braucienu, tomēr gadās arī situācijas, kad to izmantot nav iespējams un ir ērtāk piezvanīt. Nepieciešamību pēc iespējas piezvanīt pauduši, piemēram, mūsu juridiskie klienti - viesnīcas, restorāni un citi uzņēmumi - kuriem nepieciešams izsaukt auto klientiem, tāpat gadās situācijas, kad klientam vienkārši izlādējies telefons vai konkrētajā vietā nav pieejams kvalitatīvs interneta savienojums. Vairāk kā divas trešdaļas Latvijas iedzīvotāju izmanto viedtālruni, un īpatsvars turpina pieaugt katru gadu, vienlaikus, vēl aizvien ir būtiska daļa iedzīvotāju, kuri dažādu iemeslu dēļ vienkārši neizmanto aplikācijas viedtālrunī, un vēlamies būt ērti pieejami arī viņiem,” uzņēmuma lēmumu skaidro Kārlis Ķezberis, Taxify reģionālais vadītājs Latvijā.
Turpmāk Taxify auto varēs izsaukt, arī zvanot uz tālruņa numuru 8999. Zvana tarifs šobrīd svārstās no bezmaksas līdz 0.20 centiem minūtē, atkarībā no operatora, bet jau šobrīd ir slēgtas vienošanās ar operatoriem, lai no 2019. gada 1. februāra zvans uz numuru no jebkura telefona būtu bezmaksas. Taxify zvanu centrs darbosies visu diennakti gan darba dienās, gan arī brīvdienās un svētku dienās. Izsaukumiem, kas tiks saņemti ar zvana palīdzību, pakalpojuma tarifi neatšķirsies no esošajiem tarifiem Taxify aplikācijā. Par braucienu būs iespēja norēķināties gan izmantojot skaidru naudu, gan arī ar maksājumu karti, jo katrā auto ir pieejams bankas karšu terminālis. Taxify pārstāvis uzsver, ka arī bezskaidras naudas maksājumu popularitāte turpina pieaugt, un pārliecinošs vairākums maksājumu notiek bez skaidras naudas.
Gada nogalē Taxify ievieš jaunus uzlabojumus arī biznesa klientiem. Turpmāk juridiskajām personām būs pieejams jaunais Taxify biznesa portāls https://business.taxify.eu, kurā uzņēmumi varēs pavisam ērti un vienkārši reģistrēties pakalpojuma izmantošanai kā juridiskas personas, pievienojot uzņēmuma rekvizītus un maksājumu kartes datus. Jaunais portāls piedāvā juridiskajiem klientiem arī pārskatāmu vadības paneli un vairākas jaunas papildus funkcijas, to skaitā lietošanas ierobežojumu noteikšana darbiniekiem, veikto braucienu pārskats, lietotāju grupas un citas iespējas. Taxify pakalpojums biznesa klientiem tika ieviests tikai 2016.gadā, bet jau līdz šim brīdim pierādījis savu efektivitāti: 2017. gadā biznesa klientu skaits trīskāršojies, kā arī turpinājis augt šogad.