Jaunākās digitālā mārketinga tendences un efektīvākos risinājumus uzzini “Riga Comm 2018”!

© Publicitātes foto

Kā izvēlēties labākos digitālās pārdošanas risinājumus un mārketinga kanālus? Kā veidot stratēģiju un plānot kampaņas? Kā automatizācija var uzlabot mārketinga procesus? – uz šiem un vēl citiem jautājumiem atbildes rodi, apmeklējot Digitālā mārketinga skatuvi 11. un 12. oktobrī izstādē “RIGA COMM 2018”.

Pasākumā varēs dzirdēt arī vietējo uzņēmumu pieredzes stāstus - sākot no Vispārējas datu regulas (GDPR) līdz influenseru mārketingam un čatbotiem.

Kā veiksmīgi uzrunāt jauniešus digitālajā vidē

Mazinoties tradicionālo mediju ietekmei un mainoties jauniešu sociālo tīklu lietošanas paradumiem, uzņēmumi meklē jaunus ceļus mērķauditorijas sasniegšanai. Ar savu pieredzi jauno kanālu - Spotify, Twitch un Snapchat -
lietošanā izstādē dalīsies “Httpool Baltics” vadītājs Arnis Ozols.

Kā veiksmīgi veidot influenseru mārketingu

Uz mākslīgā intelekta bāzētās ietekmes mārketinga platformas “Massfluencer” līdzdibinātājs Aleksandrs Čakste stāstīs, kā pārspēt konkurentus ietekmes mārketingā. Viņa vairāk nekā 15 gadu ilgā vadītāja pieredze starptautiskās organizācijās, kā arī pieredze stratēģiju izveidē un biznesa attiecību veidošanā ir veicinājusi spēju veidot vērtīgas saites.

Praktisko pieredzi sadarbībai ar Latvijas jūtūberiem, instagrameriem un viedokļu līderiem varēs uzzināt diskusijā, kurā uz Digitālā mārketinga skatuves piedalīsies “New Black” vadītājs Artūrs Mednis, “Golin Riga” influenseru attiecību projektu vadītājs Deniss Ševeļovs u. c.

Čatbots arī personiskai komunikācijai ar klientu

Mūsdienās cilvēki arvien vairāk laika pavada tērzēšanas vietnēs, nevis sociālajos medijos, tādēļ tērzēšanas roboti (čatboti) palīdz organizācijām uzlabot efektivitāti, automatizējot komunikāciju ar klientiem, vienlaikus saglabājot to personisku. Par to, kā veidot viedus teksta un balss asistentus/čatbotus, stāstīs “Botwiser” vadītājs un līdzdibinātājs Kārlis Skuja. Kārlim ir vairāk nekā 15 gadu pieredze, veidojot IT risinājumus, kas uzlabo lietotāju pieredzi. Starp citu, ja vēlies izmēģināt, kā notiek saruna ar čatbotu, sazinies ar “Riga Comm” Facebook kontā jau nākamnedēļ.

Jaunās tehnoloģijas mārketinga procesu efektivitātei

Daudzi zīmoli mūsdienās vēlas sniegt lietotājiem labāko starpkanālu lietošanas pieredzi, lai palielinātu lietotāja iesaisti un saglabāšanu. Lai to sasniegtu, digitālās tehnoloģijas ir galvenais elements, bet transformācijas un jaunieviešanas process ir kas vairāk nekā tehnoloģija. Adobe stratēģiskais mārketinga vadītājs Džeimijs Braitons (Jamie Brighton) un risinājumu konsultante Dana Icikzone stāstīs par Adobe skatījumu uz digitālā mārketinga tendencēm un to, kā Adobe Experience Cloud ļauj apkopot visas mārketinga tehnoloģijas, lai vienuviet varētu pārvaldīt saturu, piegādāt e-pasta kampaņas, kā arī automatizēt reklāmu pirkšanu un efektivitātes mērīšanu. Džeimijam Braitonam ir gandrīz 20 gadu pieredze digitālajā mārketingā, bet Danai Icikzonei ir nozīmīga pieredze mediju stratēģiju un tehnoloģiju jomā.

Digitālā mārketinga skatuves programma veidota tā, lai vērtīgu informāciju gūtu gan pieredzējuši nozares profesionāļi, gan tie, kas tikai sāk praktizēt digitālo mārketingu. Digitālā mārketinga skatuves saturs būs latviešu vai angļu valodā, norises valoda būs redzama pasākuma programmā.

Vienlaikus uz Digitālā mārketinga skatuves notiks izstādē arī Vadītāju forums, Finanšu tehnoloģiju konference, 3. lietu interneta konference, Produktivitātes konference, Mašīnmācīšanās praktiskā lietojuma konference, Blokķēdes konference, Praktiskā 3D konference un Viedas cilvēkresursu vadības konference. Šogad izstādes ekspozīcija būs vēl plašāka, tā būs izvietota abās Izstāžu centra hallēs. Vairāk: www.rigacomm.com

“RIGA COMM” organizē Starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT 1.

Sadarbības partneri: banka “Citadele”, “Microsoft”, “Cognizant”, “Proact IT Latvia”, “ALSO Latvia”, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra, “EIT Digital”, “Smart HR Latvija”, “Sem.lv”, “ExportScene”, “Mailigen”, Latvijas Blokķēdes attīstības asociācija, “Intelligent Machines Riga”.

Izstāde notiks 11. un 12. oktobrī no plkst. 10.00 līdz 18.00 Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā.
Biļetes cena šobrīd - 25 eiro. Pasākuma laikā biļetes kļūs dārgākas. Tās var iegādāties izstādes mājaslapā www.rigacomm.com vai arī BezRindas.lv.

Sekojiet mums: www.facebook.com/RigaComm un www.twitter.com/RigaComm . Ja Tevi interesē digitālais mārketings, seko aktualitātēm uz Digitālā mārketinga skatuve: https://www.facebook.com/events/216134022282349/

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais