Drīzumā sāks kursēt jauns starptautisks vilciens Kijeva-Minska-Viļņa-Rīga

© Dāvis ŪLANDS, F64 Photo Agency

28.septembrī no Kijevas caur Minsku un Viļņu uz Rīgu sāks kursēt Ukrainas dzelzceļa formējuma starptautiskais pasažieru vilciens. Pirmo reizi vilciens no Kijevas izbrauks 28.septembrī, Rīgā tas pienāks 29.septembrī un tajā pašā dienā dosies atpakaļ uz Kijevu, ziņo "Latvijas dzelzceļš". 

Jaunais vilciena maršruts tapis, sadarbojoties Ukrainas, Baltkrievijas, Lietuvas un Latvijas dzelzceļa uzņēmumiem, un līdz gada beigām tas kursēs kā pilotprojekts. Latvijas teritorijā tā operators būs SIA “LDz Cargo”.

No Kijevas vilciens aties 28.septembrī, 4., 12.,18. un 26.oktobrī, 2., 8., 16., 22. un 30. novembrī un 6.decembrī.

No Rīgas vilciens aties 29.septembrī, 5., 13., 19. un 27.oktobrī, 3., 9., 17., un 23.novembrī, 1. un 7.decembrī.

Latvijas teritorijā biļetes no 30.augusta uz jauno maršrutu varēs iegādāties Rīgas, Daugavpils, Rēzeknes un Liepājas staciju starptautisko vilcienu biļešu kasēs.

Pasažieriem pieejami deviņi kupejas vagoni un viens SV jeb paaugstināta komforta vagons.

Vairāk informācijas: travel.ldz.lv, pa bezmaksas uzziņu tālruni 80001181, kā arī sūtot e-pastu: uzzinas@ldz.lv.

Pasažieru uzmanībai - starp Latviju un Baltkrieviju pastāv vīzu režīms, tādēļ, šķērsojot šīs valsts teritoriju, piemēram, ceļā uz Ukrainu, var būt nepieciešama tranzīta vīza.

Latvijā

Kādēļ akciju sabiedrība “Rīgas siltums” vēlējās būtiski lielākus tarifus siltumenerģijai, pēc tam pārdomāja un pēkšņi vēlējās mazākus, uz kā rēķina tika prasīti zemāki tarifi, vai alkas pēc lielākiem tarifiem mazinātos, ja sabiedrībā neraisītos sašutums, interesi par notiekošo neizrādītu ekonomikas ministrs un akcionārs Rīgas dome; vai mazajiem siltuma ražotājiem ir pamats sūdzēties par grūto dzīvi; kādēļ nedrīkst pieļaut TEC radītā siltuma izkūpināšanu gaisā, kādēļ par nozari atbildīgajām ministrijām un arī Tieslietu ministrijai būtu sabiedrībai jāizskaidro, kā valsts raugās uz iniciatīvu tiesas ceļā no valsts atprasīt miljardus par OIK; kādēļ nepieciešams izmaiņas likumdošanā par ūdens apriti; ko darīt ar izmaksām par abonētās preses izplatīšanu; vai varam prognozēt tarifus pakalpojumiem tuvākajā nākotnē – “nra.lv” saruna ar Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisijas (SPRK) priekšsēdētāju Aldu Ozolu.

Svarīgākais