Dobeles šosejā nocirtīs 200 kokus

© zz.lv

Pašlaik Dobeles šosejas malās vērojams, ka darbu veicēja uzņēmuma «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» vīri zāģē un no zemes izrauj lielus bērzus, ziņo portāls zz.lv.

Jāpiekrīt tiem, kas uzskata ka tāda apiešanās ar jau kupli sazaļojušiem kokiem izskatās amorāla.

Šāda rīcība notiek Dobeles šosejas turpinājuma rekonstrukcijas projekta ietvaros,kur paredzēts,ka paplašinot brauktuvi līdz četrām joslām, tiks izcirsti kopumā ap 200 koku.

SIA «Ceļu būvniecības sabiedrība «Igate»» valdes priekšsēdētājs Māris Peilāns skaidrojot, ka darbinieki visu dara tā, kā paredzēts aģentūras «Pilsētsaimniecība» sagatavotajā projektā. Saskaņā ar to Dobeles šosejas posmā no Pūra ceļa līdz Svētes tiltam nozāģējami ap 200 koku, kā arī jāizcērt krūmi pushektāra platībā.

Pēc rekonstrukcijas labiekārtošanas darbu laikā Dobeles šosejas malās tiks iedēstīti vairāk nekā 100 sarkano ozolu. Aģentūras «Pilsētsaimniecība» direktors Andrejs Baļčūns skaidro, ka no izcērtamajiem kokiem ne visi ir vērtīgi – liela daļa ir jau pirms vairākiem gadiem nozāģētā koku rinda, kur saglabājušies tikai augsti un zariem apauguši celmi. Jāpiebilst, ka rekonstrukcijas noslēgumā Dobeles šosejas malās «Igate» arī iekārtos zālienu vismaz 5,4 hektāru platībā.

Atšķirībā no citiem Jelgavas projektiem šajā «Pilsētsaimniecība» nav ļāvusi «Igatei» nozāģētos kokus realizēt pēc saviem ieskatiem. Aģentūra noteikusi, ka uzņēmumam tie jāsazāģē bluķos, kas savukārt pēc «Pilsētsaimniecības» iedota saraksta aizgādājami līdz mazturīgo jelgavnieku dzīvesvietām.

Šovasar sākta Dobeles šosejas turpinājuma rekonstrukcija, kas konkursā uzticēta «Ceļu būvniecības sabiedrībai «Igate»». Darbu kopējās izmaksas būs vairāk nekā 4,1 miljons latu.

Rekonstrukcijas darbu laikā līdz 2011.gada novembrim tiks uzlaboti ielu parametri – izbūvētas četras braukšanas joslas, gājēju ietves apvienotas ar veloceliņiem ielas abas pusēs, ielu apgaismojums ielas abas pusēs, atrisināta lietus atvade, izbūvēta sakaru kanalizācija pašvaldības vajadzībām un labiekārtota piegulošā teritorija. Tiks uzlabota arī satiksmes organizācija, izbūvējot drošības saliņas un stāvlaukumu autobusiem un smagajam autotransportam, kā arī luksoforu objektus.

Latvijā

“Man jau trīs dienas ir slikta dūša. Vemšana, galvassāpes, bezmiegs. Katru dienu, atverot e-pastu, pirmā doma – vai būs atkal jauns paziņojums no CSDD par 350 eiro sodu vai nebūs? Kopā sods jau sakrājies pāri tūkstotim, tuvojas diviem,” asaras valdīdama, man sūdzas kāda satraukta paziņa. Viņa ir izmisumā.

Svarīgākais