3.lapa
31% no tiem, kas būtu gatavi ņemt kredītu, labprātāk izvēlētos iespēju pieteikties aizdevumam un parakstīt līgumu attālināti internetbankā, neapmeklējot filiāli. Vēl 41% respondentu atzīmē, ka viņiem ir pieņemama gan attālināta noformēšana, gan filiāles apmeklējums. Savukārt 28% aptaujāto svarīgi ir izrunāt darījumu klātienē filiālē.
“Ņemot vērā pieprasījumu no klientu puses, pieteikšanās patēriņa kredītam internetbankā šodien ir ikdiena. Pateicoties nesen ieviestajai sistēmai, apmēram 35% pieteikumu patēriņa kredītam saņem atbildi burtiski dažu minūšu laikā. Pārējie pieteikumi prasa papildu izvērtēšanu un klienti parasti saņem atbildi dažu dienu laikā,” dalās Arnis Škapars.