Dūmu smaka: "airBaltic" lidmašīna veic piespiedu nosēšanos

© F64

Latvijas nacionālās lidsabiedrības "airBaltic" lidmašīna šonedēļ veikusi piespiedu nosēšanos Kopenhāgenā, pēc tam kad lidmašīnas salonā konstatēts dūmu aromāts, apstiprināja "airBaltic" pārstāve Alise Briede.

Pēc Briedes teiktā, padziļinātajās pārbaudēs konstatētas nelielas nepilnības, kas tuvākajā laikā tiks pilnībā novērstas, taču lidojumu drošību tās neietekmē.

Attiecīgā lidmašīna bija ceļā no Rīgas uz Amsterdamu.

"Lidojuma laikā, konstatējot dūmu aromātu lidmašīnas salonā, tika pieņemts lēmums reisu novirzīt uz Kopenhāgenu. Nevienam no pasažieriem mediķu palīdzība nebija nepieciešama," sacīja Briede.

Viņa norādīja, ka ugunsdzēsēji veica sākotnējo inspekciju uzreiz pēc lidmašīnas nolaišanās. Taču, lai veiktu rūpīgāku lidmašīnas inspekciju, tika nolemts reisu uz Amsterdamu atcelt.

Pēc Briedes teiktā, padziļinātajās pārbaudēs konstatētas nelielas nepilnības, kas tuvākajā laikā tiks pilnībā novērstas, taču lidojumu drošību tās neietekmē.

""airBaltic" atvainojas pasažieriem par sagādātajām neērtībām un izmaiņām ceļojuma plānos. Atceltu lidojumu gadījumā "airBaltic" aktīvi strādā, lai pēc iespējas ātrāk piedāvātu alternatīvas ceļošanas iespējas. Pasažieri tika pārreģistrēti uz tuvākajiem iespējamajiem reisiem," atzīmēja Briede.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "airBaltic" koncerna kopējie ieņēmumi pagājušajā gadā bija 353,639 miljonu eiro apmērā, kas ir par 19,6% vairāk nekā 2016.gadā, savukārt koncerna peļņa pieauga vairākkārt, sasniedzot 4,703 miljonus eiro.

"airBaltic" nodrošina tiešos lidojumus no Rīgas uz vairāk nekā 70 galamērķiem, piedāvājot savienojumus uz galamērķiem lidsabiedrības maršrutu tīklā Skandināvijā, Eiropā, Krievijā, NVS un Tuvajos Austrumos. "airBaltic" piedāvā tiešos lidojumus arī no Tallinas un Viļņas.

Latvijas valstij pieder 80,05% "airBaltic" akciju, bet finanšu investoram, Dānijas uzņēmējam Larsam Tūsenam piederošajam "Aircraft Leasing 1" - gandrīz 20% akciju.

Latvijā

Ņujorka ir pasaules galvaspilsēta. To var atzīt, var neatzīt, bet citas pasaules galvaspilsētas mums nav. Līdz ar to nākamais līmenis ir tiešais gaisa savienojums ar Ņujorku. Ja kādai pilsētai tiešā lidojuma nav, tad tā pagaidām vēl atrodas zemākā (trešajā) līmenī. Tas nozīmē, ka tieši tā Baltijas valstu galvaspilsēta, kurai pirmajai būs tiešais savienojums ar Ņujorku, kļūs par Baltijas metropoli.

Svarīgākais