Ņem vērā! Ceļā no Rēzeknes līdz Gulbenei jārēķinās ar apjomīgiem remontdarbiem

© F64

Braucot no Rēzeknes uz Gulbeni (P36), jārēķinās ar plašiem remontdarbiem sākot jau ar Greivuļu rotācijas apli uz Rēzeknes apvedceļa līdz pat Dricāniem.

Posmā no apļa līdz Audriņiem (3,98.-12,25. km) ceļa pārbūve tika uzsākta pērnpavasar un darbus paredz beigt līdz septembrim. Lielākie atlikušie darbi ir saistīti ar Greivuļu apļa pārbūvi un lielizmēra caurtekas izbūvi pie Audriņiem, kur uz laiku satiksme tiks novirzīta pa līdzās esošu apvedceļu.

Posmā no apļa līdz Audriņiem (3,98.-12,25. km) ceļa pārbūve tika uzsākta pērnpavasar un darbus paredz beigt līdz septembrim. Lielākie atlikušie darbi ir saistīti ar Greivuļu apļa pārbūvi un lielizmēra caurtekas izbūvi pie Audriņiem, kur uz laiku satiksme tiks novirzīta pa līdzās esošu apvedceļu. Līdz rudenim visā posmā būs pārbūvēti pamati un ieklātas divas asfalta kārtas. Būvdarbos kūdras slānis pamatos dažviet tika norakts pat piecu metru dziļumā, bet iebūvētās Živuhas upītes caurtekas diametrs ir 2,5 metri.

Šos būvdarbus veic SIA Ceļi un tilti, un līgumcena ir 6,28 miljoni eiro (ar PVN) ar ERAF līdzfinansējumu.

Savukārt šonedēļ ir sākusies ceļa pārbūve nākamajā posmā no Audriņiem līdz Dricāniem (12,25.-20,90. km). Arī tur būvdarbi paredz jaunu ceļa pamatu izbūvi un divas jaunas asfalta kārtas.

Šo tālāko ceļa posmu pārbūvē SIA YIT Infra Latvija (bijušais SIA Lemminkainen Latvija), darbu līgumcena ir 5,69 miljoni eiro (ar PVN) ar ERAF līdzfinansējumu, un posma pārbūvi paredz pabeigt nākamvasar.

Jau maijā pa abiem remontposmiem kopā ir paredzēti četri ar luksoforiem regulēti posmi un ātruma ierobežojums 70 un 50 km/h. Ir jārēķinās ar papildu laiku ceļā.

Pēc ceļa segas izbūves 1972. gadā šajā ceļā līdz Dricāniem vietām 80. gados ir veikta virsmas apstrāde, bet sākot ar 90. gadiem bija veikts tikai bedru remonts.

Svarīgākais