"PEPCO" veikalu ķēde ienāk Latvijā; sola zemas cenas

© Publicitātes foto

Jau šodien plkst. 10:00 T/C "Mežciems" tiks atvērts Latvijā pirmais PEPCO veikals. Latvija ir jau devītā valsts, kurā PEPCO uzsāk savu darbību. Tirdzniecības ķēde pirmajā gadā Latvijā plāno atvērt 12 veikalus.

Mazumtirdzniecības ķēde PEPCO, kurai šobrīd ir vairāk nekā 1300 veikalu vairākās Centrāleiropas valstīs, rīt atvērs savu pirmo veikalu Latvijā. Tas atradīsies Rīgā, tirdzniecības centrā "Mežciems". Savos pirmajos trīs gados Latvijā tirdzniecības ķēdes mērķis ir atvērt aptuveni 30 veikalus un nodarbināt vairāk nekā 200 cilvēku.

PEPCO veikalos iespējams iegādāties aptuveni 30 produktu grupas, tajā skaitā bērnu, sieviešu un vīriešu apģērbus, apakšveļu, aksesuārus, rotaļlietas, interjera priekšmetus, tekstilizstrādājumus mājai u. c. preces. Aptuveni 60% no PEPCO sortimenta ir apģērbs (tostarp arī apavi un apakšveļa), un 40% ir mājsaimniecības preces. Visi produkti tiek izvēlēti tā, lai nodrošinātu pircējiem labāko un plašāko izvēli par zemām cenām. PEPCO veikalos ir iespējams iegādāties, piemēram, legingus dāmām par 3,99 EUR, sieviešu topus par 2,49 EUR, džinsus zēniem par 4,99 EUR un flīsa pledus par 2,49 EUR. Papildus ikdienas piedāvājumam tirdzniecības ķēde piedāvā arī sezonālas preču kolekcijas, kā, piemēram, Lieldienu, vasaras brīvdienu vai "Laiks skolai" kolekcijas.

"Mēs ļoti priecājamies paziņot, ka no šīs nedēļas mūsu Latvijas klientiem būs iespēja apmeklēt PEPCO veikalus savā valstī. Latvijas tirgus ir nopietns solis mūsu tirdzniecības ķēdes attīstībā, mēs esam pārliecināti, ka mūsu piedāvājums piesaistīs vietējo patērētāju interesi. Esam gandarīti, ka nostiprinām savu pozīciju Baltijas valstīs - Latvija ir otrā Baltijas valsts, kurā atradīsies mūsu veikali," saka Marcins Stanko (Marcin Stanko), uzņēmuma vadītājs Centrālajā un Austrumeiropā.

PEPCO par savu ienākšanu Latvijas tirgū paziņoja 2017. gada novembrī. Kopš tā laika zīmols jau ir uzsācis savu attīstības plānu izpildi, saskaņā ar kuriem pirmajos trīs gados Latvijā plānots atvērt aptuveni 30 veikalus, galvenokārt pilsētās ar vairāk nekā 10 000 iedzīvotājiem, kā arī nodarbināt vairāk nekā 200 cilvēku. Šobrīd zīmols koncentrējas uz pirmajiem 12 veikaliem, kurus plānots atvērt tirdzniecības ķēdes pirmajos 12 darbības mēnešos Latvijā.

"Nākamajos 12 mēnešos plānojam Latvijā atvērt 12 veikalus. Tie atradīsies pilsētu centros un tirdzniecības centros. Šajās vietās kopā ar pārtikas mazumtirgotājiem tiks nodrošināts visaptverošs komerciālais piedāvājums, kas piesaistīs klientus - šāds koncepts ļoti labi darbojas vairākās Centrāleiropas valstīs, un es esmu pilnīgi pārliecināts, ka tas strādās arī šeit," saka Aleksandrs Čikaidze (Aleksandr Čikaidze), PEPCO vadītājs Baltijas reģionā.

Latvijā

Dāvanas Ziemassvētkos saņem pārliecinoši lielākā daļa Latvijas iedzīvotāju – 81 %, liecina “Eco Baltia vide” un “Latvijas Zaļā punkta” aptauja*. Kaut arī 86 % kā galveno kritēriju dāvanu izvēlē min dāvanas piemērotību tās saņēmējam, gandrīz puse – 45 % – no visiem dāvanu saņēmējiem, viņuprāt, saņem nelietderīgas un sev nepiemērotas dāvanas, kuras tiek atdotas ģimenes locekļiem vai draugiem, pārdāvinātas tālāk vai noliktas plauktā, kur tās krāj putekļus. Lai nevajadzīgajām dāvanām dotu otro iespēju, arī šogad “Eco Baltia vide” trīs Latvijas pilsētās uzstādīs dāvanu maiņas skapjus, kas darbosies no 18. decembra līdz 13. janvārim.

Svarīgākais