Arī Satiksmes ministrija atkārtoti aicina TV3 nemaldināt sabiedrību

© Gints Ivuškāns, f64

Satiksmes ministrija (SM) atkārtoti aicina telekompāniju TV3 nemaldināt sabiedrību, paužot pārsteidzīgus apgalvojumus par palikšanu analogajā apraidē pēc 1.jūnija.

Pēc SM rīcībā esošās informācijas TV3 un VAS Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs (LVRTC) nav panākuši vienošanos par apraides turpināšanu pēc 1.jūnija.

SM pauž nožēlu, ka TV3 atkal rīkojies nekorekti, izplatot medijiem un sabiedrībai maldinošu paziņojumu par to, ka raidorganizācija paliks analogajā apraidē arī pēc 1. jūnija.

Jau ziņots, ka LVRTC pauž izbrīnu par raidorganizācijas TV3 kārtējo publisko paziņojumu, kurā tā maldina sabiedrību par to, ka paliks analogajā apraidē arī pēc 1. jūnija, lai arī joprojām šim apgalvojumam nav nekāda juridiska pamata.

Pašreizējās līgumattiecības ar TV3 LVRTC ir spēkā līdz šā gada 31. maijam, bet vienošanās par jauna līguma redakciju līdz šim nav panākta, jo TV3 mēnešiem ilgi vilcinājās un nedeva atbildi par LVRTC izteikto jauno tarifu piedāvājumu.

LVRTC uzskata, ka ir bezatbildīgi atsaukties uz normatīvajiem aktiem, kuri reglamentē apraides kārtību Latvijā, ja pati raidorganizācija neievēro pat elementāru sadarbības ētiku. LVRTC ir neizpratnē par faktu, ka ar TV3 ar LVRTC sarunājas tikai ar mediju starpniecību, turklāt absolūti maldinot trešās personas par faktisko situāciju līgumslēgšanas procesā.

’’Laulības var noslēgt tikai tad, ja abi to patiesi vēlas, proti, ja tam piekrīt gan vīrs, gan sieva. Ja TV3 patiešām būtu vēlējies noslēgt līgumu ar LVRTC, maz ticams, ka sarunas būtu atliktas uz pēdējo brīdi,’’ uzskata LVRTC valdes priekšsēdētājs Jānis Bokta. ”Tas drīzāk atgādina kādu mērķtiecīgi veidotu ažiotāžu un publiska spiediena izdarīšanu uz LVRTC, nevis vēlmi uzsākt konstruktīvas sarunas un būt līdzatbildīgiem par TV virszemes apraides nozari”.

Latvijā

Turpinot darbību dažādos biznesa virzienos un tehnoloģiju inovācijās, kā arī saglabājot daudznozaru uzņēmuma asi un apgūstot eksporta tirgu, Latvijas vadošais telekomunikāciju un tehnoloģiju uzņēmums LMT ar esošo klientu portfeli jau tuvākajos 6 - 7 gados varētu sasniegt 500 miljonu eiro lielu apgrozījumu. Tas būtu 60% pieaugums, salīdzinot ar 2023.gadu. Tiesa, šāda plāna īstenošana būs atkarīga no uzņēmuma nākotnes izaugsmes turpmākā scenārija, īpašnieku ambīcijām un iespējas eksportēt, informē LMT.

Svarīgākais