No Rīgas Šķirotavas stacijas uz Baltkrievijas galvaspilsētu Minsku nosūtīts pirmais kravas ekspresvilciens, kurā daļa no kravām bija Rīgā pienākusi no Indijas pilsētas Mumbajas caur Eiropas lielāko ostu Roterdamu.
Tiek pildīta vienošanās starp Latvijas valsts a/s Latvijas dzelzceļš (LDz) un Baltkrievijas valsts dzelzceļa uzņēmumu, kā nodrošināt klientiem ātrāku un izdevīgāku kravu transportēšanu starp Rīgu un Minsku kravas ekspresvilciena formātā. Tas nozīmē, ka vilcienam ceļš starp Rīgu un Minsku jāpaveic 28 stundu laikā. Pirmais testa vilciens šādā veidā pienāca no Minskas un tagad ir devies pretējā virzienā.
Ceļam uz Minsku tika sakomplektēts jaukta vilciena sastāvs, ko veidoja 21 četrdesmit pēdu konteiners ar tekstilrūpniecības iekārtām, 13 vagoni graudvedēji un trīs vagoni ar metāla produkcijas izstrādājumiem. Sastāvā iekļautie konteineri vesti no Indijas sadarbībā ar Vācijas loģistikas uzņēmumu RTSB GmbH un Baltkrievijas kravu pārvadājumu operatoru Belintertrans. Tādējādi izpaužas pirmie rezultāti LDz vadītāju vizītēm Indijā, lai piesaistītu jaunus partnerus Dienvidāzijas reģionā. Iepriekš šie pūliņi tika koncentrētu uz Ķīnu. To lielā mērā noteica Ķīnas iesāktā industriālā parka Lielais akmens celtniecība netālu no Minskas. Gan celtniecības, gan funkcionēšanas fāzē industriālajam parkam vajag transporta pakalpojumus - celtniecībai un ražošanai nepieciešamo preču pievešanu un saražotās produkcijas aizvešanu. Latvija pauž, ka to visizdevīgāk paveikt, izmantojot Rīgas ostu.
Pārvadāto kravu apmērs starp Latviju un Baltkrieviju dzelzceļa savienojumā Indra-Bigosova pagājušajā gadā kopumā ir palielinājies par 13,9% salīdzinājumā ar aizpērno gadu un sasniedzis 7,7 miljoni tonnu.