"Swedbank" dubultā ieskaita naudu; banka izplata informāciju klientiem

© F64

Otrdien daļai bankas klientu tehnisku iemeslu dēļ tika veikti dubulti naudas pārskaitījumi, apstiprināja "Swedbank" bankas pārstāve Kristīne Jakubovska.

Aģentūras LETA sākotnēji vērsās Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā (VSAA), jo izskanēja informācija par kļūdām izmaksāto pabalstu apmēros. Tomēr VSAA pārstāvji skaidroja, ka tas noticis "Swedbank" kļūmes dēļ.

Jakubovska skaidroja, ka šobrīd situācija ir apzināta un bankas speciālisti strādā pie nepareizi ieskaitīto summu nogrāmatošanas. Aģentūras LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka šādā veidā, piemēram, vairākas iedzīvotājas dubultā saņēmušas māmiņu pabalstus.

"Klienti var nesatraukties, jo banka jau ir apzinājusi situāciju un maksājumu nogrāmatošana tiek organizēta automātiski. Tas nozīmē, ka klientiem pašiem nav jāpārskaita nepareizi ieskaitītā nauda," skaidroja Jakubovska, norādot, ka kļūdaini veikto maksājumu skaits nav liels.

Banka atvainojas klientiem par iespējamām neērtībām.

Latvijā

Slimnīcām ik gadu tiek novirzīti vairāk nekā 700 miljoni eiro jeb 40% no veselības aprūpes budžeta, taču finansējums primāri uztur sadrumstalotu slimnīcu tīklu, nevis nodrošina vienlīdzīgu un kvalitatīvu aprūpi, nestrādā slimnīcu sadalījums līmeņos, tarifi ir novecojuši un tiek matemātiski pielāgoti pieejamajam finansējumam, turklāt pastāv iekšēja netaisnība finansēšanā, no kā visvairāk cieš augstākā līmeņa slimnīcas, revīzijā secinājusi Valsts kontrole.

Svarīgākais