"Swedbank" dubultā ieskaita naudu; banka izplata informāciju klientiem

© F64

Otrdien daļai bankas klientu tehnisku iemeslu dēļ tika veikti dubulti naudas pārskaitījumi, apstiprināja "Swedbank" bankas pārstāve Kristīne Jakubovska.

Aģentūras LETA sākotnēji vērsās Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā (VSAA), jo izskanēja informācija par kļūdām izmaksāto pabalstu apmēros. Tomēr VSAA pārstāvji skaidroja, ka tas noticis "Swedbank" kļūmes dēļ.

Jakubovska skaidroja, ka šobrīd situācija ir apzināta un bankas speciālisti strādā pie nepareizi ieskaitīto summu nogrāmatošanas. Aģentūras LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka šādā veidā, piemēram, vairākas iedzīvotājas dubultā saņēmušas māmiņu pabalstus.

"Klienti var nesatraukties, jo banka jau ir apzinājusi situāciju un maksājumu nogrāmatošana tiek organizēta automātiski. Tas nozīmē, ka klientiem pašiem nav jāpārskaita nepareizi ieskaitītā nauda," skaidroja Jakubovska, norādot, ka kļūdaini veikto maksājumu skaits nav liels.

Banka atvainojas klientiem par iespējamām neērtībām.

Latvijā

Kaitējums zemūdens interneta savienojumiem starp Vāciju un Somiju un starp Lietuvu un Zviedriju ir samazinājis datu pārraides ātrumu un izraisījis virkni starptautisku aizdomu. Tomēr līdz šim nav izšķirošas reakcijas uz šo notikumu. Šis nav pirmais gadījums, kad Baltijas jūrā tiek bojāta zemūdens infrastruktūra. Radušās pamatotas aizdomas par Krievijas iesaisti, ziņo Polijas medijs "wnp.pl".

Svarīgākais