Vēža pacientei valsts palīdzību atsaka; Aivitai zālēm nepieciešami 7000 eiro

© AP/ Scanpix

Aivitai ir 44 gadi, viņa dzīvo Valmierā. Jau 3 gadus Aivita cīnās ar zarnu audzēju IV stadijā. Tas viss sākās pēkšņi, kad Aivita pirms 3 gadiem ar stiprām sāpēm vēderā nokļuva slimnīcā. Aivitai ir bijušas vairākas operācijas, ķīmijterapijas un starošanas, informē Ziedot.lv

"Tas viss ir grūti gan fiziski, gan psiholoģiski. Ir bijuši ļoti, ļoti grūti brīži, kad liekas, ka vairs nav spēka, bet tad kaut kas notiek un tu atkal saņemies. Es ticu brīnumiem un ticu, ka tie notiek! Jo vienu tādu brīnumu es sagaidīju pagājušā gada pirmajā Adventē, kad manai meitai piedzima meitiņa un es kļuvu par vecmāmiņu! Līdz ar šo esmu ieguvusi vēl lielāku spēku dzīvot un veseļoties! Esmu gatava cīnīties un cīnīties, jo ļoti vēlos izveseļoties, lai varētu piedzīvot vēl citus lielus un mazus brīnumus, palīdzēt tos piedzīvot citiem, redzēt kā aug mana mazmeitiņa, kā viņa sper pirmos solīšus, kā sāk runāt! Jūtu, ka esmu un būšu viņiem noderīga", stāsta Aivita.

Ārstu konsīlijs Aivitai nozīmējis medikamentu Avastin, kas jālieto ik pēc divām nedēļām. Šis medikaments nav valsts apmaksāts un individuālo kompensāciju Nacionālais veselības dienests Aivitai ir atteicis. Pirmo devu Aivita iegādājās pati, taču ik pēc 2 nedēļām iegādāties medikamentu, kas ik reizi maksā 878.61 eiro, Aivitas ģimene nespēj. Kopā 6 mēnešu ārstēšanai ar medikamentu Avastin nepieciešami 7028.80 eiro.

Palīdzēsim Aivitai!

Avots: Ziedot.lv, tur iespējams arī ziedot.

Latvijā

Latvijas degvielas mazumtirdzniecībā konkurence ir piesātināta - degvielas uzpildes staciju skaits pret automašīnu skaitu ir viens no augstākajiem Eiropā, intervijā aģentūrai LETA atzina degvielas tirgotāja AS "Virši-A" valdes priekšsēdētājs Jānis Vība. Viņš norāda, ka degvielas tirgotāju nozare ir kapitāla ieguldījuma ziņā ļoti intensīva, bet pēdējo gadu tendence ir tāda, ka ne visi mazie spēlētāji spēj turpināt kapitālieguldījumus un uzturēt kvalitāti, tāpēc mazo spēlētāju tirgus daļa samazinās. Pēc viņa teiktā, Latvijas degvielas tirgū šobrīd situācija ir stagnējoša un kopējās degvielas patēriņš Latvijā joprojām nav sasniedzis līmeni, kāds bija pirms pandēmijas.

Svarīgākais