Uzsākts inovatīvs un līdz šim Latvijas vēsturē nebijis projekts – apvienojoties kosmētikas un ekoloģisko produktu ražotājam “Seal” un vienam no Latvijas atpazīstamākajiem zīmoliem “Rīgas Melnais Balzams”, radīta ekskluzīva kosmētikas līnija, kas jau tagad pieejama veikalu plauktos. Jauno produktu sastāvā izmantoti tie paši augi, kas atrodami leģendārā dzēriena receptūrā.
"Ar jaunās līnijas izveidi speram soli tālāk un plānojam apgūt jaunu tirgus segmentu, kā arī spēcināt mūsu klātbūtni kosmētikas tirgū. Esam pateicīgi zīmolam Rīgas Melnais Balzams par drosmi un atsaucību, īstenojot vēl nebijušu sadarbības projektu Latvijā," stāsta Seal valdes locekle Baiba Megre.
"Pasaules pieredze un citu lielo alkoholisko zīmolu prakse apliecina tendenci dažādot veidus, kā zīmols sasniedz savu patērētāju. Esam pieņēmuši lēmumu savus patērētājus satikt ne tikai alkohola nozarē, bet arī ārpus tās - kosmētikas nozarē," teic Rīgas Melnais Balzams globālais zīmola vadītājs Māris Kalniņš.
Publicitātes foto
Arī citi starptautiski atpazīstami alkohola zīmoli kā, piemēram, degvīns 42 below, viskijs Jack Daniels un prosecco Rosé ir īstenojuši līdzīgu praksi, paplašinot savu darbību ārpus dzērienu nozares un pievēršoties tieši skaistumkopšanas nozarei. Tā, piemēram, arī pasaulē plaši atzītais zīmols Calsberg sadarbībā ar dāņu kosmētikas ražotāju Urtegaarden pirms diviem gadiem izveidoja īpašu sejas un ādas kopšanas līdzekļu līniju vīriešiem. Arī šo produktu sastāvā tika izmantotas to līdzīgās sastāvdaļas - mieži, apiņi un raugs - līdzīgi kā Rīgas Melnā Balzama un Seal gadījumā - zālītes.
Publicitātes foto
Jaunā kosmētikas līdzekļu līnija pozicionēta kā premium klases produkts, kas piemērots gan sievietēm, gan vīriešiem. Produktu klāstā ir pieejams roku krēms, roku ziepes un dušas želeja.