Latvijas iedzīvotāji, kuri mēdz iepirkties internetā, visbiežāk to dara ar datora palīdzību, liecina pētījumu kompānijas "Kantar TNS" globālā pētījuma "Connected Consumer" dati.
Pēc pētījuma datiem, pirkumus internetā ar datora palīdzību veic 92% respondentu, bet pa 2% pircēju iepērkas izmantojot viedtālruni vai planšetdatoru.
Igaunijā, tāpat kā Latvijā, lietojot datoru, tiešsaistē iepērkas 92% aptaujāto, kamēr planšetdatoru šim nolūkam izmanto 4%, bet viedtālruni - 2% pircēju. Savukārt Lietuvā ar datora palīdzību iepērkas 90% tiešsaistes veikalu klientu, 4% izmanto viedtālruni, bet 3% - planšetdatoru.
Starp pētījumā aplūkotajām Eiropas valstīm lielākais datoru lietošanas īpatsvars e-komercijā ir Polijā - 95%, viedtālruņu - Īrijā, kur to dara 8%, bet planšetdatorus visvairāk izmanto Dānijā un Apvienotajā Karalistē - 9%.
"Connected Consumer" pētījuma vajadzībām aptaujāti respondenti vairāk nekā 63 valstīs visā pasaulē. Latvijā pētījums īstenots no 2017.gada 1.aprīļa līdz 30.jūnijam, veicot personīgas intervijas un aptaujājot 1000 respondentu vecumā no 16 gadiem.