Pasažieri neizpratnē: Kas par haosu ar taksometriem valda Rīgas lidostā!?

© F64

Kopš starptautiskajā lidostā “Rīga” ir izveidota jauna taksometru apkalpošanas kārtība, kas paredz, ka stāvlaukumā P1 var iebraukt nevis divu konkrētu kompāniju taksometri, bet gan pilnīgi visi Rīgā strādājošie "taksīši", lidostā esot izveidojies haoss par ko sūkstās daudzi pasažieri.

Kopš starptautiskajā lidostā “Rīga” ir izveidota jauna taksometru apkalpošanas kārtība, kas paredz, ka īstermiņa stāvvietā P1 var iebraukt nevis tikai Air Baltic taxi un RedCab, bet visu kompāniju taksometri, pasažieri sūdzas, ka saistībā ar taksometru pārvadājumu sistēmu lidostā valda haoss.


Tā žurnāla Titanium galvenā redaktore Marina Dianova, atgriežoties no brauciena Rīgā, saskārās ar problēmu, ka vienkārši nav transporta, ar ko aizbraukt no lidostas.


Sieviete, kas šo problēmu aprakstīja sociālajā tīklā Facebook, uzskata, ka beidzot ir pienācis laiks savest kārtībā lidostas teritoriju, jo tā esot galvaspilsētas seja.

Savukārt sociālā tīkla lietotāji, komentējot Dianovas ierakstu, sadalījās divās frontēs. Viena no tām piekrīt Dianovai. “Rīgā radīts bardaks. Es, pirmo reizi ar to saskaroties, vispār neko nesapratu, domāju, cik savāda diena, ka nav neviena taksometra,” raksta viena no komentētājām.

Savukārt otra lietotāju fronte neredz nekādu problēmu. “Saņēmu bagāžu, izsaucu taksometru, pēc desmit minūtēm iekāpu mašīnā. Viss,” raksta kāds cits lietotājs.

Tāpat šī haosa rezultātā pasažieri, kuriem ir konkrētas taksometru firmas kartes, saskaras ar taksometra gaidīšanas problēmu, proti, viņiem nākas gaidīt, kamēr “dzīvajā” taksometru rindā piebrauks tieši konkrētās firmas taksometrs, kura pakalpojumus pasažieris var izmantot.

Savukārt pati Dianova raksta, ka lidosta ir pilsētas seja: “Ja mēs tūristiem nevaram piedāvāt pat elementāru servisu, par ko var runāt!?”

Jāpiebilst, ka Dianova ne tikai aprakstīja piedzīvoto publiski, bet arī vērsās pie lidostas vadības ar sūdzību.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais