Aprīlī visvairāk skatītais televīzijas kanāls bijis TV3

Aprīlī visvairāk skatītais televīzijas kanāls bijis "TV3", kura vērošanai televīzijas skatītāji, kas vecāki par četriem gadiem, ir veltījuši 15,5% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, liecina mediju, tirgus un sociālo pētījumu aģentūras "TNS Latvia" apkopotie dati.

Otrs visvairāk skatītais televīzijas kanāls aprīlī bijis LNT ar 12,5%, bet bijis "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK) ar 11,3%.

Latvijas Televīzijas (LTV) 1.kanālam skatītāji aizvadītajā mēnesī veltījuši 8,5% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, kanālam "TV5 Rīga" - 4,9%, kanālam "RTR Planeta Baltija" - 4,4%, savukārt kanālam "3+" aprīlī veltīti 3% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Kanāliem LTV7 un "REN Baltija" veltīti katram pa 2,6% no kopējā televīzijas skatīšanās laika, kanālam "TV6" veltīti 1,7% un mūzikas kanālam "PBMK" - 0,4% no kopējā televīzijas skatīšanas laika.

Video un DVD skatīšanai veltīti aprīlī veltīti 2,8%, bet visiem pārējiem televīzijas kanāliem - 29,9% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

"TNS Latvia" mediju pētījumu lielo klientu direktors Mārtiņš Traubergs informēja, ka 1.aprīlī notikusī kanālu LNT un LTV1 analogās virszemes apraides atslēgšana Rīgā un apkārtnē nav ietekmējusi kopējo kanālu sarindojumu aprīlī.

"Neņemot vērā skatītājus, kuri patlaban palikuši analogajā virszemes apraidē bez šiem kanāliem, joprojām visvairāk skatītais būtu "TV3", kura skatīšanā laika daļa būtu par 0,4% mazāka, savukārt LNT un LTV1 skatīšanās laika daļas būtu tikai par 0,1% augstākas," sacīja Traubergs.

Kā ik gadu, līdz ar pavasari un siltāka laika atnākšanu vērojama vidējā skatīšanās laika samazināšanās. Šā gada martā viens televīzijas skatītājs pie ekrāna bija pavadījis par 20 minūtēm vidēji dienā mazāk nekā šā gada februārī, savukārt aprīlī, salīdzinot ar martu, par 27 minūtēm mazāk. Laiks, ko viens televīzijas skatītājs aprīlī veltīja televīziju skatīšanai, bija četras stundas un 56 minūtes vidēji dienā.

Visvairāk skatītā pārraide aprīlī bija "TV3" šovs "Dejo ar zvaigzni 3", kuru vērojuši vidēji 11,6% jeb 251 600 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem. Otrajā vietā ierindojies seriāls "UgunsGrēks" kanālā "TV3", kuru vērojuši vidēji 11,3% jeb 244 700 skatītāji, savukārt trešajā vietā ierindojusies vēl viena kanāla "TV3" pārraide - "Ekstrasensu cīņas 7", ko vērojuši vidēji 11% jeb 237 800 Latvijas iedzīvotāju, kas vecāki par četriem gadiem.