Latvijas nacionālā aviokompānija airBaltic atgriezās gaisa trasē Rīga–Liepāja un iekšzemes pārvadājumos vispār ar lidojumu, kurā Bombardier Q400 NextGen atrāvās no skrejceļa Rīgā plkst. 23.37 un piezemējās Liepājā plkst. 00.04.
Par nomināli četrdesmit minūšu lidojumu vienā virzienā (plkst. 23.25-00.05 uz Liepāju otrdienās, ceturtdienās un svētdienās un plkst. 5.45-6.25 pirmdienās, trešdienās un piektdienās uz Rīgu) airBaltic šobrīd prasa 16 līdz 19 eiro, bet ar biznesa klases labumiem apaudzēts lidojums maksā jau ap 99 eiro. Vairāk nekā tūkstotis šādu biļešu jau esot pārdotas. Varbūt cilvēki steidzas izbaudīt nonākšanu Liepājā bez 3-4 stundu braukšanas automašīnā, pirms lidojuma cenas nav sākušas tuvoties cenām, kādas airBaltic noteicis par tikai piecas minūtes ilgāko lidojumu starp Rīgu un Lietuvas pilsētu Palangu. Par to jāmaksā apmēram 80 eiro lētajā un 338 eiro dārgajā lidojumu segmentā.
Liepājas lidostu apsaimniekojošā Liepājas pašvaldības uzņēmuma Aviasabiedrība «Liepāja» (tā 1993. gadā reģistrēts - avia, nevis avio) valdes vienīgais loceklis Agris Sprūde norādīja uz pilsētas autobusa pieturu pie lidostas ēkas, no kurienes autobuss aties plkst. 00.20 un aizvedīs pilsētas viesus līdz pilsētas centram par 80 eirocentiem. Tas pats ceļš taksometrā varētu izmaksāt ap 7 eiro. A. Sprūde stāstīja, ka privātajiem pārvadātājiem esot liela interese nepalaist garām nevienu viesi, kam vajadzēs pēc pusnakts nonākt Liepājas un tās apkārtnes viesnīcās vai jebkurā citā adresē. Tomēr lidojumu atjaunošana nav vērsta uz Liepāju apmeklējošiem tūristiem, bet uz cilvēkiem, kuri vai nu dzīvo Liepājā, vai kuriem tur jāierodas pieskatīt savus īpašumus. Liepājas osta un industriālās zonas tik tiešām piesaistījušas daudzus ārzemniekiem piederošus uzņēmumus, ko bieži apmeklē starptautisko uzņēmumu grupu pārvaldnieki, produkcijas pircēji no visas pasaules u.tml. Tagad viņiem ir iespēja vienā vakarā atlidot līdz Rīgai un tālāk līdz Liepājai un nākamajā rītā ķerties pie saviem darbiem. Tajā pašā laikā liepājniekiem ir ērti atgriezties mājās, bet no rītiem dažu stundu laikā caur Rīgu sasniegt lielākās Rietumeiropas un arī Krievijas pilsētas.
Latvijas valstij piederošās airBaltic lidojumi uz Liepāju ir pilnīgi loģiski. Pirmkārt, uzturēt pat zaudējumus nesošu reisu Latvijai tomēr būs lētāk nekā riskēt ar Eiropas Savienības prasību atdot vairāk par septiņiem miljoniem eiro, cik Latvija izprasīja no Eiropas Savienības Liepājas lidlauka rekonstrukcijai. Otrkārt, vietējā aviosabiedrība ir dabiskais orientieris ārzemju aviosabiedrībām, ka Liepājā tik tiešām spēj apkalpot pasažieru lidmašīnas un piedāvāt pasažieriem vismaz kaut kādus reisu savienojumus. Palanga, lūk, savākusi lidojumus uz sešiem gala mērķiem cauru gadu un uz četriem, ieskaitot Rīgu, - tikai vasarās.
Lidojumu atjaunošana ietilpst terapijā, ar kādu valsts dziedē Liepājas sāpes par Liepājas metalurga izputēšanu un tajā pašā laikā uztur spēkā kaut vājas cerības, ka tieši aviācija kļūs par izšķirošo argumentu, lai piesaistītu šim uzņēmumam nākamo investoru. Tā tiešām noticis, ka šāda investora meklējumu laiks tika pastiepts līdz avioreisu atklāšanai. Ja investors uzradīsies, tad neapšaubāmi būs tik bagāts, ka spēs samaksāt par saviem biznesa ceļojumiem arī tajā cenu līmenī, kāds noteikts Palangai.