Nesenie notikumi aviosabiedrībā „United Airlines”, kad klienti tieka lūgti pamest lidmašīnu tās pārpildījuma dēļ atbalsojušies arī Latvijā. Kādas sievietes ieplānotais lidojums ar „airBaltic” sanācis pavisam nepatīkams.
Kā ziņo apollo.lv, sieviete vārdā Sarmīte bija iegādājusies biļetes pirms pusgada. Un viņai kopā ar bērnu bija ieplānots 17. aprīlī lidot uz Hamburgu.
Lai gan biļetes tikušas iegādātas jau pērnā gada novembrī, reģistrācija veikta internetā un arī sēdvietas jau iedalītas, īsu mirkli pirms izlidošanas sievietei paziņots, ka lidot konkrētajā reisā viņa tomēr nevarēs.
Darbinieki mierinājuši, ka varbūt viņa ar bērnu lidmašīnā tiks ielaista, jo kāds uz minēto reisu neieradīsies. Tā nenotika.
Tālākais Sarmīti izbrīnījis vēl vairāk: kad viņa vērsusies informācijas centrā pēc palīdzības, neviens neesot neko zinājis par konkrēto situāciju, tikai iedots buklets, kur uzrakstīt sūdzību.
„Jautāju, ko lai daru? Hamburgā mani gaidīja vīrs ar četrus gadus vecu bērnu. Tad man piedāvāja lidot ar nākamo reisu caur Amsterdamu. Es biju izmisumā - mūs mētāja no viena gala uz otru, līdz beidzot nokļuvām reisā uz Amsterdamu. Esmu šokā par „airBaltic” attieksmi,» stāsta Sarmīte.
Portāls Apollo sazinājās ar aviokompāniju. „airBaltic” pārstāvis Jānis Vanags uzņēmuma vārdā atvainojās klientam. „Mūsu kompānija piedāvāja klientei lidojumu 20 minūtes vēlāk, kā arī kompensāciju 616 eiro apmērā, 313 eiro katram,” norāda J. Vanags.