CILVĒKI TAUJĀ: Vai varam justies droši uz „Tallink” prāmja?

© portāls nra.lv

Nesenais terorakts Stokholmā daļai cilvēku licis aizdomāties - vai un kādas drošības pārbaudes ir, braucot ar „Tallink” prāmi: Rīga-Stokholmā-Rīga.

Cilvēki taujā, vai patiešām, lai tiktu uz prāmja, ir jāuzrāda ostā vienīgi pase. Un tas ir viss?

Atbild „Tallink Latvija” pārdošanas un mārketinga direktore Baiba Muceniece: “Tallink kā svarīgāko prioritāti uzskata cilvēku drošību uz kuģiem. Mūsu drošības plāni, kurus apstiprinājusi atbilstošā kuģa karoga administrācija, ir cieši saistīti ar vispārējo drošības līmeni mūsu galamērķu valstīs. Mums ir profesionāla sadarbība ar policiju, muitu, robežsardzi un citām ar drošību saistītām iestādēm. Informācijas apmaiņa ir operatīva, un visām iesaistītajām pusēm ir detalizēti rīcības un drošības plāni, kas iekļauj arī noteiktus preventīvus pasākumus. Bagāžas, transportlīdzekļu un kravas autotransporta drošības pārbaudes veic atbildīgās institūcijas, tai skaitā robežsardze un muita. Mēs aicinām mūsu pasažierus sadarboties ar drošības dienesta darbiniekiem, kā arī policijas un robežsardzes pārstāvjiem. Notiek dokumentu kontrole, mūsu darbiniekiem ir instrukcijas, un viņi ir apmācīti, kā rīkoties noteiktos gadījumos. Tas pats arī attiecās uz drošības pārbaudēm, kuras veic mūsu drošības dienests un atbildīgās valsts iestādes, tai skaitā, policija, robežsardze un muita. Drošības procedūras tiek veiktas saskaņā ar attiecīgā līmeņa drošības plānu, sadarbojoties ar policiju, robežsardzi un muitu. Drošības apsvērumu dēļ mēs nevaram sniegt plašāku informāciju par drošības plāniem, kas iekļauj arī noteiktus preventīvus pasākumus.“

Latvijā

Latvijas degvielas mazumtirdzniecībā konkurence ir piesātināta - degvielas uzpildes staciju skaits pret automašīnu skaitu ir viens no augstākajiem Eiropā, intervijā aģentūrai LETA atzina degvielas tirgotāja AS "Virši-A" valdes priekšsēdētājs Jānis Vība. Viņš norāda, ka degvielas tirgotāju nozare ir kapitāla ieguldījuma ziņā ļoti intensīva, bet pēdējo gadu tendence ir tāda, ka ne visi mazie spēlētāji spēj turpināt kapitālieguldījumus un uzturēt kvalitāti, tāpēc mazo spēlētāju tirgus daļa samazinās. Pēc viņa teiktā, Latvijas degvielas tirgū šobrīd situācija ir stagnējoša un kopējās degvielas patēriņš Latvijā joprojām nav sasniedzis līmeni, kāds bija pirms pandēmijas.

Svarīgākais