"Latvijas Pasta Eksprespastam" balva par labāko eksprespasta servisu Eiropā un trešo labāko pasaulē

© Publicitātes foto

Latvijas Pasta Eksprespasts, kas nodrošina kurjera pakalpojumu sniegšanu Latvijā un ārvalstīs, audita kompānijas Price Waterhouse Coopers veiktā starptautiskā pētījumā atzīts par labāko eksprespasta piegāžu uzņēmumu Eiropā un trešo labāko pasaulē. Pasaules pasta savienības Eksprespasta servisa EMS kooperatīvs Latvijas Pasta Eksprespasta darbību novērtējis ar zelta līmeņa kvalitātes balvu, kas pasniegta svinīgā ceremonijā Šveices pilsētā Bernē un 196 valsts konkurencē piešķirta tikai piecu valstu eksprespasta sniedzējiem.

Pētījums 2016.gadāveikts visos Pasaules pasta savienības EMS kooperatīva uzņēmumos, kopumā 196 valstīs katru ceturksni izvērtējot tādus eksprespasta sūtījumu piegādes kvalitātes kritērijus kā piegādes laiks, datu apmaiņa, savlaicīga atbilžu sniegšana starptautiskajiem pasta operatoriem, sūtījuma izsekojamība visā tā piegādes ceļā, savlaicīga komunikācija ar klientiem zvanu centrosu.tml.

Latvijas Pasta Eksprespasta starptautiskais vērtējums minētajos rādītājosnodrošinājis uzņēmumampirmo vietu Eiropā - piekto vietu ieņem Nīderlandes, bet astoto - Slovākijas eksprespasta servisa sniedzēji. Savukārt pasaules mērogā Latvijas Pasta Eksprespasts ierindojies trešajā vietā aiz Honkongas un Dienvidkorejas eksprespasta servisa uzņēmumiem. Eksprespasta sniegto pakalpojumu augstais līmenis novērtēts ar zelta līmeņa kvalitātes balvu, kuru no Eiropas reģiona bez Latvijas par 2016.gada rezultātiem saņēma vēl tikai Nīderlande.Balva tika svinīgi pasniegta Pasaules Pasta savienībasEMS kooperatīva Ģenerālajā asamblejā Bernē (Šveice).

“Veiksmīgās darbības pamatā ir regulāri klientu servisa uzlabojumi, kas ļauj ar klientiem un sadarbības partneriem gan Latvijā, gan ārvalstīs komunicēt arvien efektīvāk. Otrs būtisks arguments ir dažādu tehnisko risinājumu ieviešana datu apmaiņas jomā, nodrošinot ātrāku piegādes servisu,” uzsver Latvijas PastaEksprespasta departamenta direktors Ansis Karahons.Turpinot ieguldījumus eksprespasta servisā, šogad atklāta jauna un jaudīgāka klientu apkalpošanas tālruņa līnija, kas ļauj ātrāk sniegt klientiem nepieciešamo informāciju, savukārt vēl efektīvākai datu apmaiņai kurjeriem plānots nodrošināt jaunus mobilos termināļus, nodrošinotvēl augstāku kvalitāti un tās kontroles iespējas.

Latvijas Pasta Eksprespasta rezultāti EMS kooperatīva uzdevumā veiktajā PriceWaterhouseCoopers pētījumā jau vairāku gadu garumā atbilst pirmajām pozīcijām gan Eiropas, gan pasaules eksprespasta uzņēmumumu konkurencē. Eksprespasts sūtījumus piegādā uz 58 pasaules valstīm, un no tikpat daudzām valstīm tos arī saņem piegādei Latvijas klientiem.

2016.gadā Eksprespasta sūtījumu skaits pieauga par 65 000 vienību, sasniedzot aptuveni vienu miljonu sūtījumu, bet eksprespasta sūtījumu apjoms, ko klienti izvēlējās saņemt Latvijas Pasta sadarbības partnera Statoil (Circle-K) degvielas uzpildes stacijās, palielinājās par vairāk nekā 700%.

2017.gadā Latvijas Pasta Eksprespasts turpina īpašu piedāvājumu izstrādi interneta veikaliem, vienkāršojot un paātrinot sūtījumu izsniegšanas un saņemšanas procesu.

Svarīgākais