Kliente: Ziedu piegādātājs rupji lamājas; arī pārdevēju attieksme nav labāka

© facebook.com

Kāda Rīgas iedzīvotāja sociālajā tīklā facebook dalījusies ar nepatīkamu stāstu par vakar piedzīvoto pie kādas ziedu bāzes.

Ieraksta autore raksta: "Šodien piedzīvoju nepatīkamu situāciju ziedu bāzes darbinieku dēļ. Piegādes fūre nostājās priekšā pie veikala novietotajām automašīnām, un, kad es lūdzu novietot auto tā, lai es varu izbraukt no stāvvietas, tad veikala darbinieks, kurš slēpjas aiz ziedu kastēm, man atbildēja, ka vajadzēs pagaidīt."

Sieviete arī vēlējusies noskaidrot, cik ilgi būs jāgaida. Automašīnas vadītājs atcirtis, ka jāgaida tik ilgi, kamēr viss tiks izkrauts. Turklāt krāvējs arī nav pakautrējies sievietei veltīt apvainojumus un skarbus vārdus.

Arī ziedu bāzes pārdevējas nav izrādījušās laipnākas. Viņas sievietei dusmīgā tonī atcirtušas, ka viņa ar savām problēmām var iet, kur vēlās.

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais