SEB banka turpina veikt izmaiņas; nav pieejama internetbanka

© F64

Šodien, 11. februārī, SEB banka turpina ieplānotos darbus pārejai uz jauno IT sistēmu, kā rezultātā SEB bankas klientu ērtībām tiks nodota arī jaunā internetbanka. Šobrīd internetbanka nav pieejama, plānots, ka internetbanka nu jau jaunajā versijā būs pieejama pirmdien plkst. 6.00.

Nedēļas nogalē SEB bankas IT sistēmas nomaiņas projekta ietvaros nav pieejama SMS banka, Baltic Online, Gateway, Telebanka, kā arī e-Link pakalpojumi (maksājumi internetā, kuru apstiprināšanai tiek izmantota internetbankas autorizācija).

Šobrīd plānots, ka maksājumu kartes darbosies visu laiku, izņemot svētdien no plkst. 22.00 līdz 23.00. Par ierobežojumiem var uzzināt SEB bankas mājas lapā www.seb.lv/pieejamiba. 3D Secure funkcionalitāte (papildu autorizēšana, maksājot ar kartēm interneta veikalos) nebūs pieejama līdz nākamās otrdienas plkst. 9.00, bet tas neietekmēs iespēju veikt pirkumus ar karti internetā, izņemot minēto vienu stundu svētdien.

Svētdien no plkst. 22.00 līdz 23.00 nebūs pieejami arī SEB bankas bankomāti.

Aicinām ņemt vērā šos ierobežojumus, svētdien plānojot pirkumus veikalā un skaidras naudas darījumus bankomātā.

Šajā nedēļas nogalē SEB bankas filiāles, kas atrodas tirdzniecības centros (Alfa, Damme, Spice, Galleria Riga, kā arī Skanstes filiāle t/c Rimi Valdemārs) strādās konsultāciju režīmā, ļaujot SEB bankas klientiem iepazīties ar jaunās internetbankas demo versiju. Visas SEB bankas filiāles ierasto darbu atsāks pirmdien plkst. 09.00.

SEB bankas informatīvais telefons +371 26668777, kā arī Skype (SEB_Latvija) būs pieejami visu diennakti. Jautājumu un precizējumu gadījumā aicinām klientus izmantot šos saziņas kanālus.

Svarīgākais