Kosmētikas ražotāja Dzintars jauno produktu līnijas Future Formula nosaukumā iešifrēta cerība, ka šie produkti nodrošinās arī uzņēmuma nākotni – sekmīgu tiesiskās aizsardzības procesa pabeigšanu un pastāvēšanu vēl ilgu jo ilgu laiku.
Kā jaunā gada dāvanu atbilstoši ne eiropiešu, bet ķīniešu kalendāram Dzintars saņēma tiesas lēmumu apstiprināt Dzintara tiesiskās aizsardzības plānu - izlīgumu ar kreditoriem, kuri ir ar mieru gaidīt divus gadus, kuru laikā uzņēmums pakāpeniski atdos savus parādus 4,25 miljonu eiro apmērā. Tiek pieņemts, ka nākamie parādi tam šajā laikā nesakrāsies. Lai tā notiktu, Dzintaram jāspēj pārdot produkciju par lielāku naudas summu nekā iepriekš uz produkcijas daudzuma un cenas palielināšanas rēķina. Soli otrajā virzienā Dzintars spēra vakar, prezentējot savus jaunos premium produktus - sejas ādas atjaunošanas krēmus, kas atšķiras pēc to galvenajiem aktīvajiem komponentiem (kam gliemežu ekstrakts, kam melnie ikri un kam augu cilmes šūnas), pēc pielietojuma dienā un naktī, un īpaši ap acīm, kā arī serumu, kas pastiprinot visu šo krēmu iedarbību.
Premium Latvijas uzņēmuma izpratnē nozīmē to, ka šeit nosaukto krēmu cenas izvietojas intervālā starp 40 un 75 eiro par iepakojumu, ar kuru pietikšot laikam no pusmēneša līdz pāris mēnešiem. Šāda cena padara produktus pieejamus Latvijas iedzīvotāju mazākumam, no kura mazākais mazākums pērk līdzīgas nozīmes produktus par 1000 eiro vienai krēma kārbiņai, kādi Rīgā atrodami Stokmann veikala kosmētikas nodaļā. Liela daļa citu sejas krēmu tiek piedāvāti cenu intervālā starp 100 un 200 eiro. Turpat atrodamajā vietējā ražotāja - uz Dzintara fona komerciāli ārkārtīgi veiksmīgā - Madara Cosmetics plauktā serums par 34 eiro ir ar norādi, ka tā esot atlaižu akcijas cena uz ierobežotu laiku.
Future Formula prezentācijas pamatā bija Dzintara valdes priekšsēdētāja Iļjas Gerčikova stāsts par to, kā kosmētikas ražotāji izmanto patērētāju nespēju novērtēt ražojumu kvalitāti. Patērētājus krāpjot tā, ka kaut kur vienā milzīgā katlā izvāra krēmu, ko izvadā pa visu pasauli un salej mazākos trauciņos, kuros viens un tas pats saturs atšķiras tikai ar nosaukumiem (krēms sejai vai kāju pēdām; dienai vai naktij...), kuru formas un krāsas atbilst attiecīgā apvidus iedzīvotāju gaumei un kuru cenas no viena līdz 1000 eiro par iepakojumu pieskaņotas jebkura cilvēka maksātspējai. Stāsta morāle bija nevis vispār nepirkt kosmētiku, bet iespēju robežās pirkt Dzintara kosmētiku.