2011.gada beigās vai 2012.gada sākumā Valsts darba inspekcija (VDI) plāno sākt klientiem piedāvāt pakalpojumus arī elektronizētā veidā VDI mājaslapā.
To plānots nodrošināt Eiropas Reģionālā attīstības fonda projekta "Valsts darba inspekcijas informatīvās sistēmas pilnveidošana un e-pakalpojumu ieviešana" laikā.
Pēc VDI pārstāvju teiktā, pakalpojumu sniegšanai VDI interneta mājaslapā tiks atvērts internetapkalpošanas centrs. Tajā būšot pieejami 16 pakalpojumi, kurus varēs izmantot gan juridiskas, gan privātas personas, kuras varēs reģistrēties ar savu paroli. Piemēram, būs iespējams uzrakstīt iesniegumu, iesniegt nelaimes gadījuma aktu un veikt citas darbības bez došanās uz VDI.
Projekta laikā tāpat tiks modernizēta VDI informācijas sistēma un izveidota elektronisko datu apmaiņa ar inspekcijas sadarbības iestādēm.
Iecerēts, ka tas uzlabos VDI darbības kvalitāti, efektivitāti, pakalpojumu pieejamību visas Latvijas mērogā un samazinās administratīvo slogu sabiedrībai, samazinot laiku, ko iedzīvotāji un uzņēmēji patērē dokumentu iesniegšanai VDI un izziņu/atļauju saņemšanai no VDI, kā arī samazinot iestādes darbinieku noslodzi dokumentu pieņemšanā un ievietošanā VDI informatīvajā sistēmā.
Projekta kopējais finansējums ir 899 000 latu, no kuriem Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums ir 764 150 lati un valsts budžeta finansējums - 134 850 lati.