Sesks: Uz Liepāju būtu jālido lidmašīnām ar 70 līdz 100 pasažieru vietām

© Gatis Gierts/ f64 photo aency

Uz Liepāju nākamgad būtu jālido lidmašīnām ar 70 līdz 100 pasažieru vietām, intervijā Rietumu Radio sacīja Liepājas domes priekšsēdētājs Uldis Sesks (Liepājas partija).

Vakar virs Latvijas lidojušais jaunais Latvijas nacionālās aviokompānijas "air Baltic" "Bombardier CS300" ar 130 pasažieru vietām Liepājai ir par lielu.

"Regulāri lidojumi uz Liepāju varētu sākties vasaras sezonā, līdz tam vēl jāveic testa lidojumi ar mazākām lidmašīnām nekā "Bombardier CS300"," atzina Sesks.

No 2006. līdz 2008.gadam no Liepājas lidostas "air Baltic" nodrošināja regulārus reisus uz Kopenhāgenu, Hamburgu, Rīgu un dažus arī uz Maskavu. Lētākā biļete uz Hamburgu vai Kopenhāgenu turp un atpakaļ maksāja septiņus latus (ap 10 eiro).

Jau ziņots, ka Latvijas nacionālās aviokompānijas ''airBaltic'' vakar ar jauno CS300 lidmašīnu veiktais testa lidojums uz Liepāju bijis veiksmīgs, aģentūrai LETA pastāstīja uzņēmuma korporatīvo komunikāciju viceprezidents Jānis Vanags.

Viņš norādīja, ka Liepāja no Rīgas sasniegta aptuveni 20 minūšu laikā, taču, kā jau iepriekš ziņots, ierobežojumu dēļ lidmašīna nenolaidās Liepājas lidostā. Tālāk lidots uz Kolkas ragu, Ainažiem, Valmieru.

"Bija tāds Latvijas apskates lidojums,'' teica Vanags.

Vienlaikus viņš atzina, ka lidsabiedrība izvērtē iespējas sākt regulārus reisus no Liepājas, taču pagaidām vēl nekāda lēmuma nav un Liepājas lidosta šajā ziņā konkurē ar citām lidostām.

Latvijā

Pagājušajā gadā biežākie invaliditātes cēloņi pilngadīgiem iedzīvotājiem, kuri pirmoreiz atzīti par personām ar invaliditāti, bija ļaundabīgi audzēji, asinsrites sistēmas slimības, kā arī skeleta, muskuļu un saistaudu slimības, šodien diskusijā "Svarīgākais par invaliditāti Latvijā" informēja Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijas (VDEĀVK) vadītāja Daina Grabe.

Svarīgākais