Parfimērijas un kosmētikas ražotāja AS "Dzintars" plāno izstrādāt jaunu komunikācijas un mārketinga stratēģiju, vairāk uzmanības veltot komunikācijai arī internetā, aģentūrai LETA sacīja uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Iļja Gerčikovs.
Viņš teica, ka patlaban uzņēmumā tiek veikta iekšējā analītika nolūkā izvērtēt līdzšinējo komunikāciju un iespējas to uzlabot. Skaidrība par iespējamu reklāmas vai komunikācijas aģentūras piesaisti uzņēmuma mārketinga un komunikācijas stratēģijas izstrādē varētu būt nākamā gada pirmajā ceturksnī.
Gerčikovs atzīmēja, ka "Dzintara" komunikācijas uzlabošanas plānos ietilpst arī internetveikala izveide, kā arī jāpievērš uzmanība komunikācijai internetā, izmantojot dažādus informēšanas kanālus, tostarp arī sociālos tīklus "Twitter" un "Facebook".
"Dzintara" valdes priekšsēdētājs arī uzsvēra, ka svarīgākais, lai publiskotā informācija ir kvalitatīva un uzņēmuma klientiem lietderīga.
Iespējamo investīciju apmēru komunikācijas stratēģijas izstrādē un internetveikala izveidē Gerčikovs nevarēja atklāt, norādot, ka par panākumiem internetveikala izveidē uzņēmums ziņos nākamā gada pirmajā ceturksnī.
Jau vēstīts, ka "Dzintars" patlaban turpina izstrādāt tiesiskās aizsardzības procesa (TAP) pasākumu plānu. Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa 17.oktobrī ierosināja "Dzintara" TAP lietu. Atbilstoši tiesas lēmumam "Dzintaram" TAP pasākumu plāns, kas saskaņots ar kreditoriem, jāiesniedz tiesai līdz 19.decembrim.
Uzņēmuma pārstāvji skaidroja, ka divas krīzes, no kurām viena bija 2008.gadā, bet otra 2014.gadā, veicinājušas "Dzintara" tradicionālo tirgu samazināšanos, pārdošanas apmēru kritumu un apgrozāmo līdzekļu trūkumu. Tādējādi uzņēmumam uzkrājušies parādi.
Tāpat ziņots, ka "Dzintars" pagājušajā gadā strādāja ar 5,911 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 76% - līdz 2,633 miljoniem eiro. "Dzintars" ir parfimērijas un biokosmētikas izstrādātājs un ražotājs. "Dzintara" sortimentā ir vairāk nekā 1000 veidu kosmētikas, parfimērijas produktu, kā arī dekoratīvās kosmētikas izstrādājumu. Kompānija ir reģistrēta 1991.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,817 miljoni eiro.