Latvijas pasts (LP) tagad arī par sūtījumiem uz Lietuvu piedāvā norēķināties ar pēcmaksu.
Norēķināšanās par pasūtītās preces piegādi tās saņemšanas brīdī attiecas uz LP Eksprespasta pakalpojumiem. Šāds piedāvājums ir izdevīgs uzņēmumiem, kas pārdod preces ar interneta starpniecību, ļaujot pircējam kaimiņvalstī pārliecināties, ka izvēlētā prece tiešām tiek piegādāta, un tādējādi stiprinot tirgotāja uzticamību un, vismaz potenciāli, arī pārdošanas apjomus.
Eksprespasta piegādes pakalpojumi no Latvijas tiek papildināti ar pēcmaksas iekasēšanas piedāvājumu, ļaujot klientam par sūtījumu norēķināties tā saņemšanas brīdī gan norādītajā dzīvesvietā, gan paku termināļos. «Jaunais piedāvājums ir īpaši izdevīgs Latvijas interneta veikaliem, kas preces no Latvijas sūta saviem klientiem uz Lietuvu, veicinot pārdevēja uzticamību Lietuvas pircēju vidē. Pateicoties jaunajam pakalpojumam, patērētājs Lietuvā varēs saņemt savu sūtījumu paku terminālī vai no kurjera un maksāt tieši šajā saņemšanas brīdī. Palielinoties klientu lojalitātei, šādā veidā var tikt veicināts arī pasūtāmo preču apjoms kaimiņvalstī,» skaidro LP Eksprespasta departamenta direktore Mārīte Bahromkina.
Kopš 2016. gada vasaras, sadarbojoties ar Lietuvas pasta operatora Lietuvos Paštas uzņēmumu Baltic Posti, LP Eksprespasts ir būtiski paplašinājis sūtījumu saņemšanas iespējas un piegādes ātrumu visā Lietuvas teritorijā. Eksprespasta sūtījumus no Latvijas iespējams adresēt ne tikai uz klienta dzīvesvietu un uz jebkuru no 80 paku termināļiem, kur sūtījumi tiek piegādāti nākamajā darbdienā, bet arī uz kādu no 702 Lietuvas pasta nodaļām.
LP Eksprespasts, kas nodrošina kurjera pakalpojumu sniegšanu gan Latvijā, gan ārvalstīs, audita kompānijas PriceWaterhouseCoopers veiktā starptautiskā pētījumā atzīts par otru labāko kurjerpasta uzņēmumu Eiropā un septīto labāko pasaulē.