Paziņoti festivāla "ADwards 2010" uzvarētāji

Šodien noslēdzies radošās izcilības festivāls "ADwards", kuru jau piekto gadu pēc kārtas rīko "Latvian Art Director Club". Ar meistarības ordeņiem, izvērtējot darbus 16 dažādās kategorijās, apbalvoti Latvijas labākie reklāmas un dizaina speciālisti.

Šogad festivālā iesniegti vairāk nekā 140 darbi, un tos vērtēja starptautiska žūrija.

Viens no žūrijas dalībniekiem, Vācijas komunikāciju konsultants Matiass Jāns, atzina, ka konkurence iesniegto darbu starpā bijusi diezgan sīva, jo darbi bijuši vienlīdz spēcīgi, un tas esot iemesls, kādēļ šogad daudzās kategorijās netika piešķirts pirmās pakāpes ordenis.

"Esmu pārliecināts, ka labākā balva - otrās pakāpes meistarības ordenis - mudina uz izaugsmi, dinamiku un attīstību, kas jau šobrīd tik spilgti iezīmējas Latvijas reklāmas nozarē," atzina Jāns.

Kategorijā "Industriālais dizains" pirmās pakāpes meistarības ordeni ieguva "MammaLampa" īstenotais darbs "The Bride", Kaspara Jursona realizētais darbs "Pie Viena" un otrās pakāpes meistarības ordeni saņēma Ingas Garnieres darbs "Nana".

Kategorijā "Grafiskais dizains" pirmās pakāpes meistarības ordenis piešķirts "Kanālu motorlaivu kompānijas" pasūtītajam un "Young&Hungry" iesniegtajam darbam "Udensaplis". Otrās pakāpes ordeni šajā kategorijā ieguvis "Spave Garage" darbs "Space Garage flyers".

Kategorijā "Fotogrāfija" otrās pakāpes meistarības ordeni saņem SIA "Lofi" pasūtītais un Nila Viļņa iesniegtais darbs "Goran Gora".

Kategorijā "Interaktīvais dizains" pirmās kategorijas ordenis piešķirts "Zelta Zivtiņas" pasūtītajai un "MOOZ!" realizētajai kampaņai "Zelta Zivtiņa On/Off". Otrās pakāpes meistarības ordenis šajā kategorijā piešķirts "Dreamer Lines" un Eduarda Normaala iesniegtajam darbam "Vizuālais blogs "Koka lapa"".

Kategorijā "Radio reklāma" otrās pakāpes meistarības ordenis piešķirts "Baltkom" pasūtītajam un "McCann World group" realizētajam darbam "Zāles pret garlaicību".

Kategorijā "Drukātā reklāma" otrās pakāpes meistarības ordeni izcīnījis "Luxobaltic" pasūtītais un "MOOZ!" realizētais darbs ar nosaukumu "Ray Ban".

Kategorijā "Integrētā kampaņa" pirmās pakāpes meistarības ordenis piešķirts "Aldara" pasūtītajai un "DDB Latvija" un Gata Mūrnieka no "Fuse" realizētajai kampaņai "Zelta drauguplosts.lv". Otrās pakāpes meistarības ordeni šajā kategorijā ieguva "Baltkom" pasūtītais un "McCann World group" realizētais darbs "Zāles pret garlaicību".

Kategorijā "Televīzija" pirmās pakāpes meistarības ordenis piešķirts "Basketbola kluba VEF Rīga" pasūtītajam un "McCann World Group" realizētajam darbam "Ragana". Otrās pakāpes meistarības ordenis piešķirts "Baltkom" pasūtītajam un "McCann World Group" realizētajam darbam "Baltkom Vecie".

"Tele2" speciālo balvu par darbu "Reakcija Kontrole" piešķīra Tomam Gūtmanim.

Laikrakstu "Diena" un "Dienas Bizness" speciālā balva par darbu "Dod papīram otru iespēju" tika piešķirta Pēterim Šiklovam un Staņislavam Bulam.

Meistarības ordeņi šogad netika piešķirti tādās kategorijās kā "Tiešais mārketings", "Sociālā reklāma", "Animācija", "Plakāti un vides reklāma", "Vides objekti", "Ambient media" un "Reklāmas teksts".

Latvijā

Taksometru pakalpojumu pieejamība dažādām sabiedrības grupām un invaliditātes veidiem var būt atšķirīga, tomēr transportlīdzekļu pielāgošanā jāveic ievērojami uzlabojumi, jāizglīto vadītāji un jāveicina empātija, reizē neaizmirstot par drošas braukšanas kultūru, lai taksometru pakalpojumus pilnvērtīgi varētu izmantot arī pasažieri ar invaliditāti un vecāki ar maziem bērniem, uzskata Tiesībsarga birojs.

Svarīgākais