Jau iepriekš vēstījām, ka kosmētikas ražotājam AS "Dzintars" draud bankrots. Šī ziņa ir sacēlusi lielu ažiotāžu sociālajos medijos, kur vieni aicina atbalstīt grūtībās nonākušo uzņēmumu, bet citi uzskata, ka glābšanai nav jēgas.
Vairāki sociālo mediju lietotāji atcinīgi vērtē šī uzņēmuma centienus attīstīties un iesaka arī savas idejas. Tomēr netrūkst arī citi viedokļi.
Domāju, ka #Dzintars varētu gāzt kalnus arī nākotnē, ja tas pievērstos arī mārketingam, dizainam un apjomīgākām investīcijām attīstībā.
— Andris Rubīns (@Rubins) October 20, 2016
Tad kā - rūdīti soctīklotāji atbalsta parfimērijas uzņēmuma #Dzintars atbalsta akcijas vai atturas? (;
— Mareks Matisons™ (@marruciic) October 20, 2016
Kāpēc cilvēkiem būtu jātērē nauda, glābjot grimstošu uzņēmumu ar sūdīgu produkciju? #Dzintars
— Šaiba Makšķere (@Kaskere) October 20, 2016
Senos laikos Dzintaram bija arī šāds brīnums. Pēc rebrendinga to tirgoja kā viskiju Aleksandrs. #dzintars pic.twitter.com/koLPtQDyjh
— Edgars Eglītis (@eedgars) October 20, 2016
#Dzintars vēl nav zvanījis, taču visi ir aicināti laikus samesties vienam tautiskam šķirstam! #DzintarsНАШ
— eko šķirsti&urnas (@skirsts) October 19, 2016
10 gadu laikā #Dzintars noslīdējis @zimolutops par gandrīz 100 vietām, no 43% uz 7% mīletāju. https://t.co/6ji3SVuMwD pic.twitter.com/sTmvkbWQeh
— Andris Rubīns (@Rubins) October 20, 2016